English

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین خبرداد:

کمک ۵۹۸ حامی به ۱۹۴ فرزند تحت حمایت

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری 598 حامی به 194 فرزند تحت حمایت خود بیش از 296 میلیون تومان کمک کرده اند.

کمک 598 حامی به 194 فرزند تحت حمایت

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، فرزاد جهانگرد رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان دارد که یکی از این طرح ها، اکرام ایتام و محسنین است.

وی ادامه داد: براساس این طرح هر فرد یک فرزند یتیم یا محسنین را به عنوان فرزند معنوی خود مورد حمایت قرار می دهد و ماهانه به دلخواه از حداقل 10 هزار تومان تا هر رقمی که بخواهد به حساب فرزند معنویش واریز می کند.

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین اضافه کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 598 حامی با حمایت از 140 فرزند محسنین و 54 فرزند یتیم بیش از 296 میلیون تومان به حساب این فرزندان واریز کرده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت اقشار مختلف مردم نیکوکار در پنج مرکز نیکوکاری بیش از 739 میلیون تومان کمک مردمی را برای نیازمندان و محرومان جمع آوری کرده اند که کمک های جمع آوری شده در توسط اعضای همین مراکز برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

جهانگرد عنوان کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 225 میلیون تومان صدقه واریزی مردم اسفرورین در دو هزار و 697 صندوق صدقه جمع آوری شده و برای محرو مان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #02811*8877* به دست نیازمندان و محرومان اسفرورین برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه