English

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد :

اهتمام اداره ارشاد استان قزوین در جهت حمایت از هنرستان هنرهای زیبا در قزوین

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در بازدید از هنرستان هنرهای زیبای پسران در قزوین بر اهتمام جدی اداره ارشاد استان نسبت به حمایت و پشتیبانی همه جانبه از هنرستان های هنرهای زیبا در قزوین تاکید کرد.

اهتمام اداره ارشاد استان قزوین در جهت حمایت از هنرستان هنرهای زیبا در قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور در هنرستان هنرهای زیبای پسران در قزوین و گفتگو با کادر آموزشی، مدیریتی و همچنین هنرآموزان این هنرستان ضمن بازدید از فعالیت های این مجموعه آموزشی در جریان مطالبات و دغدغه های آنان قرار گرفت. 

براتی در این بازدید بر اهتمام جدی اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی استان قزوین نسبت به حمایت و پشتیبانی همه جانبه از هنرستان های هنرهای زیبا در قزوین تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با انجام اقدامات مناسب در جهت پاسخگویی به نیاز دانش‌آموزان، زمینه ای مناسب جهت ارتقای سطح آموزشی آنان فراهم شود و شاهد موفقیت های بیش از پیش هنرآموزان در جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح استانی و کشوری باشیم. 

ارشاد قزوین1

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات مجموعه مدیریتی این هنرستان گفت: قطعا مسائل و موضوعات مطرح شده بررسی و پیگیری خواهد شد تا گام های اساسی در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده در حوزه هنرستان های هنرهای زیبا برداشته شود.

براتی با تقدیر از زحمات کادر آموزشی و مدیریتی هنرستان هنرهای زیبای پسران در قزوین خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در جهت تجهیز امکانات مورد نیاز هنرستان، حمایت و پشتیبانی برای شرکت دانش‌‌آموزان در جشنواره های و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری و ادبی، معرفی و شناساندن توانمندی هنرآموزان قزوین به کار خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه