English

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قزوین:

بهینه سازی مصرف برق با اجرای برنامه های فرهنگی محقق می شود

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: آموزش و پرورش و نهاد خانواده به عنوان دو رکن مهم در فرهنگ سازی و تربیت نسل آینده، تاثیر بسزایی در نهادینه کردن الگوهای فرهنگی وبویژه مدیریت مصرف برق در جامعه دارند.

بهینه سازی مصرف برق با اجرای برنامه های فرهنگی محقق می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید محمد قافله باشی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قزوین با اشاره به همکاری به عمل آمده با کانون پرورش فکری  کودکان ونوجوانان  در زمینه مدیریت مصرف برق، گفت: آموزش و پرورش و نهاد خانواده به عنوان دو رکن مهم در فرهنگ سازی و تربیت نسل آینده، تاثیر بسزایی در نهادینه کردن الگوهای فرهنگی وبویژه مدیریت مصرف برق در جامعه دارند.

معاونت فروش و خدمات مشترکین بیان کرد : در راستای ترویج فرهنگ بهینه مصرف برق به ویژه آموزش مبانی مدیریت مصرف در بین دانش آموزان و کودکان و با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دو مرحله آموزش حضوری با حضور کارشناسان دفتر مدیریت مصرف در تابستان سالجاری انجام شده است که گام مثبتی در جهت کاهش مصرف در بخش خانگی و پایین آوردن هزینه های برق مصرفی خانوار است .

وی افزود: ایجاد آگاهی در گروههای مختلف دانش آموزی،علاوه بر تاثیر فردی، بر ارتقای آگاهی های اعضای خانواده و گروه همسالان نیز اثرگذار است و به همین دلیل اقدامی فراگیر و عمیق محسوب می شود.

قافله باشی گفت : پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش استان قزوین با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف،برنامه ها و اقدامات در این حوزه نیز در حال اجرا می باشد ،چراکه آموزش و پرورش با توجه به جامعه هدف وفراگیری افراد تحت پوشش می تواند نقش مهمی و اثربخشی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان این دوره های آموزشی وبا هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان ، جوایزی در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق به آنها اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه