English

شهردار قزوین:

احداث میدان میوه وتره بار مرکزی به زودی وارد فاز اجرایی می شود

شهردار قزوین گفت: طرح میدان میوه ‌و تره‌بار با نظر شورای شهر در خصوص اجرای مشارکتی توسط سرمایه گذار و یا اجرا توسط شهرداری قزوین این پروژه وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

 احداث میدان میوه وتره بار مرکزی به زودی وارد فاز اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،مهدی صباغی شهردار قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار پیگیری مطالبات شورا پیرامون سه پروژه مهم مدیریت شهری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح تصفیه شیرابه یک کار بزرگ ملی است که توسط شرکت دانش بنیان اجرا می شود اظهار کرد: طرح تصفیه شیرابه برای اولین بار توسط یک شرکت دانش بنیان در حال اجراست و اگر موفق شود کار بزرگی در کشور در این عرصه عملیاتی شده است. 

 وی ادامه داد: نگاه ما حمایت از شرکت های دانش بنیان بوده و در این طرح نیز افراد خوش فکر و ایده پردازی وارد کار شدند و ترک تشریفات آن هم  بدلیل دانش بنیان بودن آن و کاری قانونی است. 

 صباغی تصریح کرد: از اعضای شورای شهر درخواست می کنم فرصت دهند کار به سرانجام برسد چرا که تاکنون  تجهیزاتی که توسط پیمانکار خریداری شده بیش از ۵۰ میلیارد تومان ارزش دارد و در صورت موفقیت در کشور اولین استان خواهیم بود که در زمینه تصفیه شیرابه اقدام نموده است .  

 وی همچنین خاطر نشان کرد: بزودی این طرح آماده بهره برداری خواهد شد و در فاز آزمایشی اگر ایراد داشت و تخلفی صورت گرفته بود، آماده پاسخگویی هستیم. 

 صباغی در ادامه جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده پیرامون جابجایی میدان میوه وتره بار گفت: برای اجرای طرح جابجایی میدان تره بار تاکنون جلسات مختلفی با مسئولین مربوطنه وهیات امنای میدان میوه وتره بار داشتیم ،لذا این پروژه در دوفاز پیش بینی شده که در فاز اول ۱۰۰ حجره و فاز دو ۲۵۰ حجره احداث خواهد شد. 

 وی از تصویب طرح میدان میوه ‌و تره‌بار در کارگروه زیربنایی استانداری قزوین خبر داد و افزود: در کمیسیون تبصره یک ماده یک با تغییرکاربری زمین این میدان موافقت شده و پرونده آن به کمیسیون ماده ۵ رفته و در نهایت کارگروه زیربنایی استانداری هم با طرح احداث میدان میوه و تره‌بار در زمین جانمایی‌شده موافقت کرده است. 

 به گفته شهردار قزوین،با نظر شورای محترم در خصوص اجرای مشارکتی توسط سرمایه گذار و یا اجرا توسط شهرداری قزوین این پروژه وارد فاز عملیاتی خواهد شد . 

 صباغی درخصوص وضعیت پروژه احداث تقاطع غیر همسطح نیز گفت: دو اولویت توسط شورای محترم برای احداث تقاطع غیر همسطح ارایه شد که اولویت دوم شامل بلوار معلم-شهید چگینی و کمربندی آیت اله باریک بین با توجه به عدم نهایی شدن توافق اراضی ارتش به نظر می رسد اجرایی نشود که ضرورت دارد طی جلسه ای مجددا اولویتها بررسی شود و به شهرداری قزوین اعلام شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه