English

مدیر کل سازمان حج وزیارت استان قزوین خبرداد:

ثبت نام ۹۵۴۷ نفر در سامانه سماح جهت حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی

مدیر کل سازمان حج وزیارت استان قزوین از ثبت نام 9547 نفر در سامانه سماح جهت حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی استان قزوین خبر داد.

ثبت نام 9547 نفر در سامانه سماح جهت حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،دکتر بشیر سلیمی مدیر کل سازمان حج وزیارت استان قزوین در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد اربعین حسینی استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی گفت:خبرنگاران  وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

دکتر سلیمی خاطر نشان کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد خون خبر نگاران دفاع مقدس وشهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی بدینوسیله این روز مبارک را خدمت کلیه خبرنگاران ومدیران زحمتکش رسانه ها به ویژه خبرنگاران ومدیران زحمتکش رسانه های استان قزوین تبریک عرض می نمایم .

مدیر کل سازمان حج وزیارت استان قزوین به بر گزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی پرداخت وعنوان کرد:  امام حسین (ع) زنده است و نهضت ظلم ستیز او نیز تمامی عرصه سرزمینهای اسلامی را فرا گرفته است و انشا الله یکی از فواید بزرگ راهپیمایی اربعین همین معرفی امام مظلوم ما حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به جهانیان است و روزی فرا رسد که همه عالم او را و راه اورا بخوبی بشناسد و الگو بگیرند.

وی ادامه داد: در این سالها ملت عراق با بذل مال و با عشق وافر به حضرت ابا عبدالله خالصانه در خدمت زائران آن حضرت بوده اند و از هیچ کمکی دریغ ندارند، غذای خود را به زائران می دهند، وسیله نقلیه خود را برای خدمت رسانی زائرین قرار می دهند و منازلشان  را مسکن زائران کرده و امتحان خود را بخوبی پس داده و باید از این ملت عراق برای این میزبانی مخلصانه حقیقتاً تشکر کرد.

دکتر سلیمی بیان کرد: در فرمایشات ائمه معصومین(ع) بسیار برای زیارت اربعین جایگاه ویژه ای تعریف شده و برای انجام آن تاکید موکد شده است.

وی همچنین قزوین از ثبت نام 9547 نفر در سامانه سماح جهت حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی استان قزوین خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه