English

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین خبرداد:

بهبود امکان سنجی کاربری تصاویر ماهواره ای در حوزه فعالیت های شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: داده‌های سنجش از دور می‌توانند به این شرکت کمک کند تا فعالیت های خود را با دقت بالاتر و هزینه های کمتر انجام دهد.

بهبود امکان سنجی کاربری تصاویر ماهواره ای در حوزه فعالیت های شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد محجوب مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین در نشستی با حضور مدیران و کارشناسان معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت که با هدف بهبود امکان سنجی کاربری تصاویر ماهواره ای در حوزه قعالیت های شرکت آب منطقه ای قزوین تشکیل گردید، اظهار داشت: استفاده از داده‌های سنجش از دور می‌تواند ضمن کمک به فعالیت های شرکت در جهت افزایش دقت و کاهش هزینه ها، سبب بهبود کارایی و کیفیت خدمات نیز گردد.

محجوب افزود: شرکت آب منطقه ای قزوین قصد دارد با همکاری سازمان فضایی ایران از تصاویر ماهواره‌ خیام که به تازگی راه‌اندازی شده در کنار سایر داده های رقومی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بهره برده و با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل داده، به حل مسائل و چالش‌های خود در حیطه منابع آبی استان بپردازد.

شایان ذکر است در این جلسه، همچنین موضوعات مختلفی در زمینه استفاده از داده‌های سنجش از دور، مشخصات تصاویر ماهواره‌ ای خیام، فرصت‌ها و محدودیت‌های استفاده از آن، بررسی نیازهای شرکت و راهکارهای پیاده‌سازی آن‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه