English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی ویژه شب یلدا در سطح استان توزیع خواهد شد

سردار آتانی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز کشور حاج قاسم سلیمانی استان قزوین شاهد اجرای رزمایش بزرگ یلدای فاطمی با توزیع ۱۶ هزار بسته به همت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خواهد بود.

۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی ویژه شب یلدا در سطح استان توزیع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز کشور حاج قاسم سلیمانی استان قزوین شاهد اجرای رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه «یلدای فاطمی» خواهد بود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان داشت: هدف از اجرای این رزمایش که همزمان با آخرین روز پاییز و به مناسبت بلندترین شب سال(یلدا) برگزار خواهد شد، زنده نگه داشتن یاد و نام شهید سلیمانی و بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بین جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در حدیثی می فرمایند؛ که از دنیا سه چیز است که محبوب من است، تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(صلوات الله علیه) و دستگیری از نیازمندان است.

سردار آتانی عنوان کرد: قرآن کریم مهمترین سند برای هدایت بشر است و افراد به واسطه قرآن کریم به کمال می رسند و هر فردی که به این معجزه الهی متمسک شود دچار انحراف می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: قرآن کریم از احسان و سیره حضرت زهرا(س) به عنوان سند افتخار یاد می کند و این سیره باید الگوی زندگی ما باشد. دستگیری از نیازمندان موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.

وی افزود: در راستای عمل به سیره فاطمی و اهل بیت(ع) و با توجه به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی و شب یلدا، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز سه شنبه ۲۹ آذرماه تعداد ۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی ویژه شب یلدا بین جامعه هدف در سطح استان توزیع خواهد کرد.

سردار آتانی گفت: این بسته ها از طریق آورده سپاه استان و با همکاری خیرین و جمع آوری و هدف مندی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه