English

نخستین قهرمانی مورینیو با منچستریونایتد رقم خورد

منچستریونایتد با برتری ۲ بر یک برابر لسترسیتی قهرمان سوپرجام انگلیس یا همان جام خیریه شد.

نخستین قهرمانی مورینیو با منچستریونایتد رقم خورد

به گزارش خبرگزاری موج، دو تیم منچستریونایتد و لسترسیتی در سوپرجام فوتبال انگلیس که به جام خیریه معروف است در ورزشگاه بزرگ ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک منچستریونایتد به پایان رسید.

دو تیم بازی متعادلی در نیمه نخست ارائه دادند و صاحب یکی دو موقعیت گلزنی شدند. زلاتان برای یونایتد و اوکازاکی هم برای لستر موقعیت‌هایشان را از دست دادند که البته موقعیت لسترسیتی خطرناک‌تر بود؛ چرا که ضربه مهاجم ژاپنی به دیرک دروازه یونایتد اصابت کرد.

در نهایت در نیمه نخست لینگارد موفق شد با دریبل زدن ۵ بازیکن به زیبایی برای تیمش گلزنی کند و یونایتد با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم مسابقه لسترسیتی توانست گل خورده را روی اشتباه فردی بازیکنان یونایتد جبران کند. فلاینی در نیمه دوم پاس رو به عقب اشتباهی داد که واردی توانست از این فرصت استفاده کند و دروازه یونایتد را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

بعد از این گل دو تیم با تغییر و تحول فراوان چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند که در نهایت روی یکی از این موقعیت‌ها زلاتان ابراهیموویچ خرید جدید یونایتد موفق شد با ضربه سر دروازه لسترسیتی را برای بار دوم باز کند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک یونایتد به پایان برسد.

این نخستین قهرمانی منچستریونایتد با مورینیو و بیست و سومین قهرمانی این مربی پرتغالی در کارنامه فوتبالی خود بود.

** سوپرجام انگلیس(جام خیریه)

منچستریونایتد ۲ - لسترسیتی یک

لینگارد، ایبراهیموویچ / واردی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه