English

پوگبا هنوز بازیکن رئال مادرید نشده است

سرمربی رئال‌ مادرید اعلام کرد که هافبک فرانسوی یوونتوس هنوز بازیکن رئال مادرید نشده است.

پوگبا هنوز بازیکن رئال مادرید نشده است

به گزارش خبرگزاری موج، زین الدین زیدان در نشست خبری اش در کلومبوس آمریکا درباره  وضعیت و ترکیب تیمش در دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن اشاره کرد.

سرمربی فرانسوی اظهار کرد: بازی نخست را خوب شروع کردن مهم است. از کاری که انجام می‌دهیم راضی هستم. اردوهایمان در جایی برگزار می‌شود که از امکانات خوبی برخوردار است. هفته‌ فوق‌العاده‌ای بود. خوشحالم و بازیکنان از بازی کردن در اینجا خشنود هستم.

زیدان درباره امضا قرارداد و با پل پوگبا نیز گفت: نمی دانم امکان امضای قرارداد وجود دارد یا نه. اکنون اینجا در حال تمرین کردن هستیم تا ۳۱ آگوست که روز پایانی نقل و انتقال‌ها است، امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. هنوز پوگبا بازیکن رئال‌ مادرید نیست. نمی توانیم درباره اتفاقی که خواهد گذشت حرف بزنیم. در این باره واضح صحبت کردم. اکنون زمان مناسب برای پرداختن به این موضوع نیست. همه به پوگبا علاقمند هستند. او بازیکن بزرگی است و زمانی که مادریدی هستید به دنبال بهترین‌ها می‌گردید. باید به برخی مسائل احترام گذاشت. او بازیکن یوونتوس است. امروز نمی توانیم درباره آن هیچ چیزی بگویم.

سرمربی رئال‌ مادرید درباره ترکیب این تیم برابر پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: همه بازی خواهند کرد. همه در این مدت به خوبی کار کردند و دقایقی فرصت بازی خواهند داشت اما اگر بخواهیم با دو بازیکن در خط حمله بازی کنیم، از دو بازیکن جدیدی که در اختیار داریم بهره خواهیم برد.

زیدان امضای قرارداد بازیکنی را رد نکرد و گفت: در تیم مادرید می‌توانید بهتر شوید. مادرید همیشه بهترین‌ها را در اختیار داشته است. با این تیم قهرمان می‌شویم. بازیکنان خوب دیگری نیز در دیگر تیم‌ها وجود دارند. همیشه همه چیز می‌تواند بهتر شود و باشگاه همیشه این چنین عمل کرده است.

این سرمربی فرانسوی در مورد آماده سازی تیم در نبود گرت بیل و کریستیانو رونالدو نیز اظهار کرد: مادرید همیشه باید برای فصل جدید خود را آماده کند. برخی از بازیکنان به علت حضور داشتن در یورو ۲۰۱۶ نمی‌توانند ما همراهی کنند. البته تیم به صورت مستقل کار می‌کند. نباید ریسکی در این رابطه کنیم. بازی مهمی در ۹ آگوست(سوپر جام اروپا) پیش‌رو داریم. انگار این بازی فرداست. برای همین باید خود را آماده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه