English

واکنش آلگری به خبر پیوستن «ایگواین» به یوونتوس

سرمربی بانوی پیر از تکذیب خبر پیوستن مهاجم آرژانتینی ناپولی به جمع شاگردان او خودداری کرد.

واکنش آلگری به خبر پیوستن «ایگواین» به یوونتوس

به گزارش خبرگزاری موج، ماسیمیلیانو آلگری پس از شکست ۴ بر ۳ یوونتوس در ضربات پنالتی بازی برابر ملبورن ویکتوری در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل بانوی پیر در جام دوستانه قهرمانان بین‌المللی از شفاف‌سازی در خصوص شایعاتی که درباره رفتن پل پوگبا از بیانکونری و نیز پیوستن گونسالو ایگواین به راه‌راه‌پوشان تورین شکل گرفته‌اند، خودداری کرد.

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا به‌تازگی گزارش کرده است که یوونتوس پذیرفته غرامت قرارداد ۹۴٫۷ میلیون یورویی گونسالو ایگواین را بپردازد و این بازیکن ۲۸ ساله حتی در مادرید تست پزشکی داده است.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این خصوص اظهار داشت: من درباره اخبار مربوط به نقل‌و‌انتقالات صحبت نمی‌کنم. تنها چیزی که می‌توانم درباره‌اش صحبت کنم بازی امروز است.

آلگری همچنین از اظهارنظر درباره آینده پل پوگبا و احتمال خروج این هافبک فرانسوی از یووه برای پیوستن به منچستریونایتد هم خودداری کرد و گفت: همان‌طور که پیش از این گفتم، من درباره اخبار مربوط به نقل‌وانتقالات صحبت نمی‌کنم و همین الان بازی‌مان تمام شده است. نمی‌دانم که در چند روز اخیر در بازار نقل‌و‌انتقالات چه اتفاقاتی رخ داده است پس ترجیح می‌دهم که از من فقط درباره بازی تیمم سؤال بپرسید.

شاگردان آلگری سه روز دیگر در دومین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود در استرالیا به مصاف تاتنهام می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی