English

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

کی‌روش: انگشت انتقاد را به سمت من نشان دهید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حذف ملی پوشان کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

کی‌روش: انگشت انتقاد را به سمت من نشان دهید

به گزارش خبرگزاری موج، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حذف ملی پوشان کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: در اولین بازی به جهنم رفتیم. بعد از آن در بازی دوم به بهشت فرود آمدیم و در بازی سوم هم این اعتقاد را دارم در حالت بین جهنم و بهشت و در حالت برزخ بودیم.

او بیان کرد: متاسفانه یک گل در نیمه اول از آمریکا خوردیم در شبی که در نیمه اول آن‌ها بهتر از مابودند. در نیمه دوم ما بهتر از آمریکا بودیم اما نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم. بعضی مواقع فوتبال بی‌رحم است.

کی روش تصریح کرد: خیلی دوستانه و خواهشانه از همه تمنا می‌کنم که اگر خواستند انگشت انتقادات را به سمت یک نفر نشان دهند این انگشت را به صورت من نشان دهند. ولی این قهرمانانتان (ملی پوشان) را رها کنید به خاطر اینکه آنها تمام تلاششان را کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل برخی از خودی‌ها هم باید بازی می‌کردیم. در یک برهه خیلی کوتاه بخشی از مردم علیه تیم ملی شدند و آنها تلاش کردند تیم ملی را مقابل مردم قرار دهند. متاسفانه در یک کانال بسیار تاریک افتادیم که هیچ برنده‌ای نداشت. البته این مطالب نمی‌تواند دلایلی باشد به قول معروف توجیه بکند این نتایجی که در جام جهانی به دست آمد.  

او بیان کرد: دو درس گرفتیم که ما باید به این دو درس خوب فکر کنیم. درجه اول بازیکنان تیم ملی دشمنان مردم یا دشمنان کشور نیستند. ولی اگر کسی بخواهد اینطوری وانمود کند که بازیکنان تیم ملی دشمنان هواداران یا برخی مردم هستند یک کار کاملا اشتباه بود. یک روند اشتباه بود که متاسفانه اتفاق افتاد و واقعیتش فکر می‌کنم منصفانه و صحیح هم نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه