English

طارمی:

انتظار یک بازی خوب را مقابل تیم ملی فوتبال ولز داریم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار مقابل ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

انتظار یک بازی خوب را مقابل تیم ملی فوتبال ولز داریم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ جمعه به مصاف هم می‌روند.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار مقابل ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: دو بازی دیگر داریم. این دو بازی مهم است.

او بیان کرد: با تیمی بازی داریم که سخت تلاش می‌کند. بازی آن‌ها را دیده‌ایم و انتظار یک بازی خوب را از هر دو تیم داریم.  

طارمی تصریح کرد: هر دو تیم برای پیروزی می‌آیند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مهاجم تیم ملی ایران درباره اینکه هواداران و معترضانی در کنار تیم ملی هستند و نظر او نسبت به این مساله چیست؟ گفت: با تمام احترام برای دوستان این مطلب را عرض می‌کنم. می‌دانستم چنین سوالاتی مطرح می‌شود. من هر صحبتی کنم هیچ تاثیری ندارد. متاسفانه یکسری از دوستان هر طور که دوست دارند مطلب می‌زنند و طوری که می‌خواهند برداشت می‌کنند. من راجع به مسائل سیاسی به شخصه در فضای مجازی خودم هر وقت که دوست داشته باشم صحبت می‌کنم. از آنجایی که متاسفانه حرف‌های من نصفه و نیمه مطرح شده، درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم و عذرخواهی می‌کنم.

طارمی درباره اینکه امید مردم ایران به ساق پای بازیکنان است و در بازی با انگلیس هم بعد از اینکه مهدی طارمی دو گل زد، مردم خوشحال شدند و آیا شرایطی رخ می‌دهد که ایران با پیروزی مقابل ولز دل مردم را شاد کند؟ گفت: بازی اول اصلا فوتبال نبود. به دلیل مسائل زیادی که وجود داشت، بحث فوتبالی مطرح نبود. جام جهانی ما از الان شروع شد. دو بازی مهم داریم که باید از این دو بازی ۶ امتیاز بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. اصلا به خاطر این مساله اینجا هستیم. همه بازیکنان فوتبال دوست دارند که دل هواداران را شاد کنند. اینجا هستیم که دل مردم را شاد کنیم و بهترین عملکرد خودمان را فردا و در بازی با آمریکا نشان دهیم.

طارمی در واکنش به اینکه آیا تیم ملی به خاطر نخواندن سرود جمهوری اسلامی ایران توبیخ شده و آیا نگران عواقب این مساله نیستند؟ گفت: گفتم که دوست ندارم درباره مسائل سیاسی صحبت کنم. به خاطر احترام به شما می‌گویم که نه تحت هیچ فشاری نیستیم و اینکه ما آمدیم فوتبال بازی کنیم. تمام بازیکنان حاضر در جام جهانی برای فوتبال اینجا هستند. شما خبرنگاران کارتان را انجام دهید. همه نوع خبرنگاری اعم از سیاسی، اجتماعی و ورزشی داریم. اینجا فضای فوتبال و ورزش است و خبرنگاران ورزشی می‌توانند حضور داشته باشند که طرفداران از حواشی و اتفاقات فوبالی لذت ببرند. نه من و نه هزاران آدم دیگر هیچ چیز را نمی‌توانند تغییر دهند.

دیدار ایران و ولز در روز دوم گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا (جمعه) از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه «احمد بن علی» دوحه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی