English

تیم ملی نوجوانان در آستانه شروع مسابقات قهرمانی آسیا بلاتکلیف است

با گذشت بیش از سه هفته از برکناری حمید علی‌دوستی از هدایت تیم ملی نوجوانان، هنوز تکلیف سرمربیگری این تیم مشخص نشده است.

تیم ملی نوجوانان در آستانه شروع مسابقات قهرمانی آسیا بلاتکلیف است

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران این روزها بدون سرمربی مشغول آماده‌سازی برای حضور در مسابقاتی است که کمتر از سه ماه دیگر در هند آغاز می‌شود و سه تیم نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا سهمیه جام‌جهانی این رده سنی را که در سال ۲۰۱۷ در هند برگزار می‌شود را به دست می‌آورند.

آخرین اردوی تیم ملی دو روز پیش به پایان رسید اما هنوز هم پس از برکناری حمید علی‌دوستی از هدایت تیم ملی نوجوانان، این تیم سرمربی خود را نشناخته و معلوم نیست چرا در حالی که بیش از سه هفته از این اتفاق گذشته مسئولان کمیته جوانان و هیات رییسه فدراسیون فوتبال تکلیف تیم ملی را مشخص نمی‌کنند. البته هفته پیش سایت فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان خبر داد و به نقل از معینی اعلام کرد که ابتدای این هفته، سرمربی تیم معرفی می‌شود اما این اتفاق امروز هم رخ نداده و با توجه به تعطیلی پیش‌رو برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند تا اواخر هفته نیز این کار صورت نمی‌گیرد.

تیم‌ملی ایران آخرین بار چهار سال پیش با بازیکنانی مانند سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در جام‌جهانی نوجوانان حضور یافته بود و بعد از آن نتوانست مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد. در حال حاضر هم تیم ملی در دور گروهی با هند میزبان بازی‌ها، عربستان و امارات هم‌گروه است و حتی کار سختی برای صعود به مرحله بعد دارد.

البته اسامی مربیانی مانند مهدی مهدوی‌کیا برای هدایت تیم ملی نوجوانان مطرح شد اما این مربی ایرانی شاغل در آلمان درخواست فدراسیون را قبول نکرد.

با این شرایط باید دید آیا مسوولان فدراسیون فوتبال قصد تعجیل در انتخاب سرمربی این تیم را دارند یا نه.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه