English

سعی می‌کنیم با دست پر از بازی با پرسپولیس برگردیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: سعی می‌کنیم با دست پر از بازی با پرسپولیس برگردیم و خودمان را جزو تیم‌های بالانشینان حفظ کنیم.

سعی می‌کنیم با دست پر از بازی با پرسپولیس برگردیم

به گزارش خبرگزاری موج، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و زلزله کرمانشاه اظهار کرد: این زلزله یک بار دیگر نشان داد که جامعه ورزش و بویژه فوتبالی‌ها از خیلی از افراد دیگر در کمک به دیگران سبقت می‌گیرند و در این مسئله بزرگان فوتبال خیلی خوب عمل کردند و از همه کسانی که وقت و سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم در آینده برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم با کمترین آسیب با حوادث طبیعی مثل زلزله روبه‌رو شویم.

نتوانسته‌ایم نتایج دلخواه‌مان را به دلایل مختلف به دست آوریم

وی درباره بازی با پرسپولیس گفت: ما چند هفته‌ای است که نتوانسته‌ایم نتایج دلخواه‌مان را به دلایل مختلف به دست آوریم و البته یکی از دلایل اصلی آن غیبت 5-6 بازیکن ما در هر بازی بوده است ولی قطعا فردا بازیکنان‌مان تلاش مضاعفی خواهند کرد تا بتوانیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم و شرایط‌مان را در جدول حفظ کنیم.

مهاجری ادامه داد: با توجه به قرعه خوبی که بعد از بازی با پرسپولیس داریم و چهار بازی خانگی در مشهد خواهیم داشت سعی می‌کنیم با دست پر از بازی با پرسپولیس برگردیم و خودمان را جزو  تیم‌های بالانشینان حفظ کنیم.

سرمربی پدیده درباره بازیکنان محرومان و مصدومان تیمش هم خاطرنشان کرد: قاسمی نژاد به دلیل سه کارته بودن نمی‌تواند در بازی با پرسپولیس ما را همراهی کند. مرادمند، عباسیان و گرامی هم به دلیل آسیب دیدگی همراه تیم نیستند اما از جوانان تیم‌مان انتظار داریم که بتوانند جایگزین خوبی برای این بازیکنان باشند و یک بازی شاداب و پرطراوت را شاهد باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه