English

مطمئن بودم کاوه بهترین انتخاب را می کند

سرمربی استقلال اعتقاد دارد که تیمش با حضور ستاره هایش روزهای خوبی را پشت سر می گذارد

مطمئن بودم کاوه بهترین انتخاب را می کند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا منصوریان در پایان تمرین امروز استقلال گفت: با بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند تمرینات بهتر شده و من از روند راضی هستم. البته من به محمدحسین کنعانی زادگان ۱۰ روز فرصت دادم تا کمی استراحت کند تا ۱۰ روز دیگر او تحت نظر کادرپزشکی استقلال است چراکه یک سال در انزلی بازی کرده است.

او درباره برنامه تمرینی تیمش هم گفت: برنامه تمرینی تیم ما کاملا مدون است و ما طبق برنامه پیش می رویم. قرار است در روز هفدهم، بیست‌وسوم و سی‌ام از تمرینات بدنسازی‌مان بازی دوستانه انجام بدهیم و خدا را شکر همه چیز خوب پیش می رود.

علیرضا منصوریان درباره اینکه عده‌ای از پیشکسوتان پرسپولیس مدعی شده‌اند که در فوتبال تعصب از بین رفته است گفت: اگر محمدحسین کنعانی زادگان را می‌گویید که من باید بگویم او قبل از اینکه به پرسپولیس برود، فوتبالش را در استقلال ماهشهر شروع کرده است، اگر درباره کاوه صحبت می‌کنید من بسیار از این خرید راضی هستم. مطمئن بودم که او بهترین تصمیم را می گیرد و شما می بینید که تا همین ۲ روز گذشته هم او هنوز تصمیمش را نهایی نکرده بود.

او ادامه داد: من فکر می کنم همانطور که ما در سال هایی که فوتبال بازی می کردیم به پیراهن تیممان عرق داشتیم، بازیکنان حالا هم همین شرایط را دارند و همگی متاسف هستند. آنها بهترین تصمیم را برای فوتبالشان می گیرند و من بسیار خوشحالم که کاوه رضایی را در جمع مان می بینیم.

منصوریان درباره سیدحسین حسینی دروازه‌بان این تیم هم که گفته می شود مصدوم است می گوید: نمی گویم او مصدوم نیست و او همچنان دارد کارهای پزشکی انجام می دهد. با این حال با توجه به این که در دو بازی اول مهدی رحمتی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، اگر حس کنیم که او ممکن است به بازی‌ها نرسد یک گل زیر ۲۳ سال خارجی جذب می کنیم.

منصوریان در پایان درباره وضعیت امید ابراهیمی می گوید: امید ابراهیمی اگر در ایران بازی کند فقط برای استقلال به میدان می‌رود. البته من هم مثل شما خبرهای امید ابراهیمی را از خسرو حیدری می گیرم و هر وقت که کاری با او داشته باشم به حیدری زنگ می زنم و از او خبر می گیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه