English

بازیکن برزیلی النصر امارات به دلیل تقلب محروم شد

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا سانتوز مونتیرو جونیور واندرلی بازیکن برزیلی تیم النصر امارات را به دلیل تقلب در اعلام تابعیت به مدت دوماه تا صدور تحقیق نهایی محروم کرد.

بازیکن برزیلی النصر امارات به دلیل تقلب محروم شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی الدوری والکاس قطر، به دنبال اعتراض هفته گذشته تیم الجیش قطر درخصوص غیرواقعی بودن تابعیت اندونزیایی این بازیکن کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به استعلام از فدراسیون فوتبال اندونزی کرد که در پاسخ مشخص شد که گذرنامه اندونزیایی این بازیکن تقلبی بوده است.

بنا بر این گزارش، کنفدراسیون فوتبال آسیا تحقیق گسترده ای درخصوص نحوه به دست آوردن تابعیت اندونزیایی این بازیکن آغاز کرده که درصورت محرز شدن تقلبی بودن گذرنامه سانتوز برزیلی وی با محرومیت شدیدتری مواجه می شود. سانتوز مونتیرو به عنوان بازیکن آسیایی در لیست تیم النصر دوبی در دیدار برابر تیم قطری در لیگ قهرمانان آسیا که حدود دوهفته پیش به میزبانی دوحه برگزار شد ثبت شده بود. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هر تیم لیگ برتری کشورهایی آسیایی اجازه به خدمت گرفتن سه بازیکن خارجی ویک بازیکن آسیایی دارند اما تیم النصر دوبی که سهمیه چهار بازیکن خارجی غیر آسیایی را به ثبت رسانده بود می بایست یکی از آنها را حذف کند که ثبت سانتوز مونتیرو به عنوان بازیکن آسیایی با تابعیت کشور اندونوزی مشت آنان راباز کرد. دست اندرکاران تیم الجیش قطر که به این تخلف پی برده بودند بلافاصله پس از پایان مسابقه با النصر، این تیم را به دلیل تقلب درثبت بازیکن برزیلی به جای بازیکن آسیایی در AFC شکایت کردند. دیدار رفت الجیش قطر با النصر امارات درچارچوب مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا دو هفته پیش در دوحه قطر برگزار شد و درنهایت تیم النصر دوبی بانتیجه سنگین سه بر صفر به برتری رسید. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعاتی درخصوص احتمال کسر امتیاز از تیم اماراتی یا اعلام بازنده بودن آن درصورت اثبات تقلبی بودن گذرنامه بازیکن برزیلی مورد جر وبحثمنتشر نکرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه