English

گواردیولا از عملکرد استرلینگ خرسند است

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از پیروزی برابر وستهام ضمن تقدیر از عملکرد رحیم استرلینگ گفت: استرلینگ می تواند بهتر از این هم بازی کند.

گواردیولا از عملکرد استرلینگ خرسند است

به گزارش خبرگزاری موج از تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی یکشنبه شب در دیدار برابر وستهام در لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار گرفت.

رحیم استرلینگ(دو گل) و فرناندینیو گل های منچسترسیتی را به ثمر رساندند. مایکل آنتونیو نیز تک گل وستهام را وارد دروازه سیتی کرد. استرلینگ ۲۲ ساله از زمان ملحق شدن گواردیولا به این تیم اعتماد به نفس پیدا کرده است. پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: من کاری نکردم. من نهایت تلاشم را برای بازیکنان به کار می گیرم. استرلینگ دو گل به ثمر رساند. این خوب است، ولی به نظر من در مسابقات قبلی درخشش بیشتری داشت. وی افزود: او به اندازه بازی های قبلی، توپ را در اختیار نداشت. گواردیولا ادامه داد: البته از روحیه استرلینگ راضی هستم. او بازیکنی پویاست که با و بدون توپ هم پرتکاپو است. او اگر در پست خودش بماند توپ های بیشتری را دریافت می کند. وی ادامه داد: وقتی منچسترسیتی این بازیکن را به قیمت بالایی خرید، به خاطر استعداد وی بود. از این بابت برای او، برای تیم و تیم ملی خوشحالم. سرمربی منچسترسیتی افزود: ما می توانیم بهتر بازی کنیم و شکی در این باره نیست. من فقط دو ماه است که اینجا هستیم و انتظار نداشتم در این مدت کوتاه چنین عملکردی داشته باشیم. در نیمه اول خوب بازی کردیم. وقتی از وستهام گل خوردیم، این روحیه را داشتیم که احساسات خود را به خوبی کنترل کنیم. گواردیولا خاطرنشان کرد: ما هیچ فرصت دیگری را به تیم حریف ندادیم و در عوض فرصت های زیادی برای تیم ایجاد کردیم. منچستر شایسته پیروزی با گل های بیشتری بود، ولی عملکردمان خوب بود. ما به ایلکای گوندوغان و لروی سانه نیاز داریم. چرا که بازیکنانی که در برابر وستهام بازی کردند نمی توانند در تمام مسابقات حضور یابند. از اولین جلسه تمرین، در مسابقات دوستانه و رسمی هیچ شکایتی از رفتار و نگرش تیم ندارم. اسلاون بیلیچ سرمربی وستهام از عملکرد تیم خود تقدیر کرد. وی گفت: ما تا نیمه دوم صبر کردیم و من از بازیکنان خواستم فقط کارایی و شور و شوق خود را به نمایش بگذارند که آنها هم همین کار را کردند. وی افزود: نمی توان گفت ما شایسته تساوی بودیم. ما آنها را تحت فشار گذاشتیم و آنها را مجبور کردیم که تغییراتی ایجاد کنند. ما این خطر را کردیم. اما آنها فرصت های زیادی داشتند. سرمربی وستهام ادامه داد: باید از عملکرد تیم تقدیر کنم. در شرایطی که شش تا هشت بازیکن را از دست داده ایم، نمی توانیم عملکردی بهتر از نیمه دوم این دیدار داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه