English

«کریستین بنتکه» به تیم فوتبال کریستال پالاس پیوست

مهاجم ملی پوش بلژیکی باشگاه لیورپول با قراردادی چهار ساله به ارزش ۲۷ میلیون پوند به باشگاه کریستال پالاس پیوست.

به گزارش خبرگزاری موج، روز پنجشنبه باشگاه لیورپول پیشنهاد فروش «کریستین بنتکه» را از باشگاه کریستال پالاس به ارزش ۲۷ میلیون پوند، به اضافه ۵ میلیون پوند برای سایر هزینه های جاری، پذیرفت.

«بنتکه» به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: خوشحالم از اینکه آینده ام را در کریستال پالاس رقم زدم و مشتاق به دیدار سرمربی، بازیکنان و کادر این تیم هستم. واقعاً از اینکه این قرارداد به سرانجام رسیده است، احساس خوشحالی می کنم و می توانم با اشتیاق منتظر بمانم.

باشگاه لیورپول که در تابستان گذشته «بنتکه» را ۳۲/۵ میلیون پوند از آستون ویلا خریده بود، در طول این تابستان مصرانه در پی جبران حداکثر ممکن از این مبلغ بود.

اوایل هفته پیش، باشگاه لیورپول پیشنهادی از جانب کریستال پالاس را به ارزش ۲۳ میلیون پوند به اضافه ۷ میلیون پوند برای سایر هزینه های جاری، رد کرد؛ در حالیکه منبعی از باشگاه می گوید شرایطی که برای آن ۷ میلیون وجود داشت٬ خیلی غیر واقعی بودند.

تیم «آلن پاردو» به یک مهاجم نیاز دارد و به دنبال جایگزینی برای «یانیک بولاسی»(که به مبلغ ۲۵ میلیون پوند به اورتون فروختند) هستند.

«بنتکه» که برای رفتن به «سلهرست پارک» قراردادی چهارساله امضا کرده است، یک گلزن اثبات شده است و علیرغم اینکه برای سیستم بازی فصل گذشته لیورپول مناسب نبود، در تمام بازی هایی که برای «قرمزهای آنفیلد» به میدان رفت، ۱۰ گل به ثمر رساند.

این بازیکن ۲۵ ساله چهارمین خرید تابستانی کریستال پالاس، بعد از «آندرس تاونسند»، «جیمز تامکینز» و «استیو ماندانا» است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه