English

تیراژ ۲۴۵هزار نسخه‌ای کتابی که کیارستمی آن را طراحی کرد

شمارگان کتاب «داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز» با طراحی زنده‌یاد عباس کیارستمی طی ۳۵ سال گذشته به ۲۴۵‌هزار نسخه رسیده است

تیراژ ۲۴۵هزار نسخه‌ای کتابی که کیارستمی آن را طراحی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، شمارگان کتاب «داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز» با طراحی زنده‌یاد عباس کیارستمی طی ۳۵ سال گذشته به ۲۴۵‌هزار نسخه رسیده است.

این اثر با طراحی کیارستمی و داریوش دیانتی اولین بار در سال ۱۳۶۰ با قیمت ۴۰ ریال و شمارگان ۲۰‌هزار نسخه از سوی کانون منتشر و از آن زمان تا سال ۱۳۹۴ سیزده بار، باز نشر شد.

کانون در سال ۱۳۹۴ به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس‌‌اش مجموعه‌ای از کتاب‌های مطرح، برگزیده و شاخصش را با نشانی طلاکوب و ویژه‌ که روی آن درج شده بود: «پنجاه سال مهر و هم‌گامی با کودکان و نوجوانان» منتشر کرد، که یکی از این آثار کتاب «داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز» بود که البته با ویرایشی جدید بازنشر شده است.

این اثر برای کار رنگ‌آمیزی و نقاشی کودکان چهار یا پنج ساله مناسب است و کودک را با تصویرخوانی به عنوان یک بازی، سرگرم و با شکل و اسم چیزها، گیاهان و حیوانات آشنا می‌کند.

در مقدمه این کتاب آمده است: «پرورش فکر کودک، از همان سال‌های آغاز زندگی او شروع می‌شود. داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز با چنین هدفی به چاپ رسیده است. کودکان از همان سال‌های نخستین زندگی با این کتاب انس می‌گیرند.»

شمارگان سیزدهمین نوبت باز نشر این کتاب ۲۰ صفحه‌ای - که با عنوان اولین چاپ با ویراستاری جدید منتشر شده، ۳هزار نسخه و قیمت آن ۳هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس این کتاب در سال ۱۳۹۰ نیز یک فیلم پویانمایی به کارگردانی علیرضا چیتایی و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه