English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وعده صادق مانور قدرت فناورانه جمهوری اسلامی بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وعده صادق مانور قدرت فناورانه جمهوری اسلامی و اقتدار ۴۵ ساله نهضتی بود که امام آغاز کرده بود.

وعده صادق مانور قدرت فناورانه جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وقتی برخی در خصوص فلسفه ورود سازمان اوقاف به فعالیت‌های فناورانه عنوان می کنند بیانگر عدم آگاهی آنها با حوزه ماموریت‌های این سازمان است.

وی افزود: سازمان اوقاف یک حوزه موسعی از ماموریت های مختلف با عنوان شرعی وقف در اختیار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی از کارهای سازمان اوقاف افزایش میزان بهره وری و تولیدات وقفی است، بیان کرد: به همین دلیل ورود به این تولیدات فناورانه ورود مبارکی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مجموعه ای که هیچ وابستگی به بودجه دولتی ندارد و نیات واقفین را  نمایندگی می کند مردمی ترین بخش حاکمیتی است.

وی گفت: مردم با انگیزه دینی بخشی از بهترین درستاوردهای خود را برای یک جریان سازنده و بالنده وقف می کنند، آنوقت یک مجموعه که این اتصال را به حاکمیت دارد و آکنده از مهر است با این نگاه  وظایف خود را پیش می برد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش بهره وری در این سازمان یعنی موفقیت در گسترانیدن خیر و ثواب در کشور.

اسماعیلی عنوان کرد: وقف کمک به فرهنگی دینی و تولید ثروت در کشور است، این امر در دوره جدید با پیشرفت علمی که صورت گرفته می تواند با توانی بیش از گذشته انجام شود.

وی بیان کرد: با رشد فعالیت های فناورانه در کشور سبب شده رئیس جمهور دیگر در سفرها برای هدیه از میراث فرهنگی یا صنایع دستی استفاده نکند و دستاوردهای نوین فناورانه را روئسای جمهور دیگر کشورها اهدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: در عملیات وعده صادق شاهد نتیجه تلاش‌های شهید طهرانی مقدم بودیم که امروز به چه نحوی دقیق ترین موشک های نقطه زن دنیا را  ساخته ایم.

اسماعیلی با اشاره به عبور پهپادها و موشک های ایرانی از کشورهای مختلف و رسیدن به هدف مشخص شده، عنوان کرد: این عملیات شگفتی، مانور قدرت فناورانه جمهور اسلامی و مانور اقتدار ۴۵ساله‌ای بود که نهضت امام آن را آغاز و به ایران هدیه کرد.

وی گفت: در یک نظرسنجی در خصوص این عملیات درصد بالایی از مردم عنوان کردند "همه ما را سربلند کردند" .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طبق فرامین مقام معظم رهبری به قله نزدیک هستیم، اظهارکرد: ما نشان دادیم که هزینه مقاومت به مراتب از سازش کمتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه