English

حوزه‌های فرهنگی و هنری کشور در اختیار جریان متعهد است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درحال حاضر جریان فرهنگی و هنری کشور در اختیار جریان متعهد است.

حوزه‌های فرهنگی و هنری کشور  در اختیار جریان متعهد است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون شاهد اتفاقات مبارکی بودیم که یکی از آنها افتخار بزرگی بود که در جبهه مقاومت انجام شد.

وی با بیان اینکه پیروزی از آن جبهه مقاومت و حزب الله است، افزود: با نصرت کامل و پیروزی جبهه مقاومت امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان سال آینده نماز وحدت به امامت رهبر فرزانه انقلاب در مسجدالاقصی اقامه کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از برگزار کنندگان ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی، بیان کرد: خوشحالیم که امسال نیز موفق به برگزاری این رویداد شدیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه معمار اصلی حوزه هنری رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی است  این نهاد به شجره طیبه ای مبدل شده که مشتاقان را زیر سایه خود قرار داده است.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر فضای فرهنگی و هنری کشور  در اختیار جریان متعهد است، گفت: هنرمندان در شاخه مختلف  هنری رشد کرده و به اعتلا رسیدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شاید در دهه های قبل رسیدن به این نقطه سخت و محال بنظر می رسید اما در حال حاضر این راه هموار شده است.

اسماعیلی اظهار کرد: تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم اما توسط هنرمندان اصیل به فتح قله نزدیک هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه