English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فضای رسانه‌ای در جهان به نفع فلسطین و غزه تمایل پیدا کرده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

فضای رسانه‌ای در جهان به نفع فلسطین و غزه تمایل پیدا کرده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه برگزاری راهپیمایی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با کودک‌کشی خود، روی تمام سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

وی افزود: امسال با توجه به اتفاقات اخیر غزه و جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در طول بیش از ۶ ماه انجام داده و کودک کشی بی‌نظیری که انجام داده، این رژیم روی سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: افکار عمومی در جهان ملتهب و هر کدام به نوعی نگران این بحث هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امروز با اتفاقی که افتاده و شهدای عزیزی که در حال تشییع هستند، همگی باعث شده که یک ابراز انزجار ملی، یک وحدت و انسجام ملی شکل گیرد.
اسماعیلی گفت: شاهد هستید که مردم با همه سلایق سیاسی، گروهی و همه تفاوت‌های متعارفی که در یک کشور آزاد، پیشرفته و مستقل مانند ایران وجود دارد، پای آرمان بزرگ حمایت از مظلوم و فلسطین به میدان آمده اند.
وزیر فرهنگ با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: این حضور پرشور در آغاز سال جدید حرکتی نویدبخش برای انسجام بیشتر در داخل کشور به‌شمار می‌رود، موجب امید آفرینی می‌شود و اشتیاق عمومی را برای مشارکت تاثیرگذار در پیشبرد اهداف میدانی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برای نخستین بار است که این‌گونه رژیم صهیونیستی را در فضای رسانه‌ای شکست‌خورده می‌بینیم، تاکید کرد: فضای رسانه‌ای در دنیا بر اثر روشنگری خبرنگاران و رسانه‌های مستقل، مقاومت و رسانه‌های عزیز کشورمان کاملا به نفع جریان مقاومت و غزه تمایل پیدا کرده و خود را در اجتماعات چند صد هزار نفری در فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی نشان می‌دهد و این جای تقدیر از همکاران رسانه‌ای در داخل کشور هم دارد که در این مدت با هم و در کنار هم برای موضوع غزه در میدان بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه