English

برنامه شب های قدر امامزادگان عینعلی و زینعلی تشریح شد

مراسم احیاء شبهای قدر در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) با حضور بیش از ۵ هزار نفر از مردم برگزار می شود.

برنامه شب های قدر امامزادگان عینعلی و زینعلی تشریح شد
به گزارش خبرگزاری موج

، دکتر مهدی مزینانی در تشریح برنامه های شب‌های قدر امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری در این آستان برگزار شده است که برگزاری جزءخوانی قرآن کریم، بیان احکام و قرائت ادعیه، جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و توزیع حدود ۳ هزار پرس افطاری هر شب و توزیع بسته های معیشتی برای فقرا و مستمندان از جمله برنامه‌های اجرا شده است که با استقبال زائران و مجاوران این آستان مواجه شد.

وی با تأکید بر فضیلت احیا شب‌های قدر خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی در ماه مبارک رمضان، برنامه احیاء شب‌های قدر است و در کنار این مراسم، غرفه های مشاوره حقوقی، روان شناسی، طب سنتی و غرفه خدمات هلال احمر دایر است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از برنامه های این امامزاده تصریح کرد: مراسم شبهای قدر در این امامزاده هر ساله با حضور بیش از ۵ هزار نفر از مردم غرب تهران برگزار می‌شد.

دبیر هیئت امنای آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) ادامه داد:بر اساس تدابیر سازمان اوقاف و امور خیریه، بقاع متبرکه و مراکز سازمان اوقاف آماده میزبانی از گسترده‌ترین اجتماع مردمی در شبهای قدر هستند چراکه بنا بر روایات امامان معصوم (ع)، فضیلت این شب از هزار ماه بیشتر است و مقدرات انسان در یک سال آینده رقم خواهد خورد.

مزینانی تأکید کرد: سیل خروشان مؤمنان و دل‌سوختگان در این شب‌ها ایمان خود را بیش از پیش محکم می‌کنند و با حضور شکوهمند خود در این اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، تصویری معنوی و شورانگیز از نیایش، مناجات و انابه به درگاه خداوند را به نمایش می‌گذارند.

وی در تشریح برنامه‌های شب‌های قدر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی گفت: مراسم احیاء شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی حجج الاسلام و المسلمین عادل، نوروزپور و حسینی المدنی آغاز و پس از آن برنامه مداحی اقای دکتر امیر یعقوبی و اجرای مراسم احیا و قرآن به‌سر برگزار خواهد شد.

دکتر مزینانی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی گفت: آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی در محیطی معنوی، آرام و دل‌انگیز در شب‌های قدر پذیرای عموم مردم است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق بزرگراه اشرفی اصفهانی، بعد از تقاطع پونک، بلوار پونکی، کوچه امامزاده به این آستان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه