English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سال ۱۴۰۲ در همه بخش‌ها فعالیت‌های فرهنگی و هنری با تراز خوبی پیش رفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ در همه بخش‌ها فعالیت‌های فرهنگی و هنری با تراز خوبی پیش رفت، ابراز داشت: جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که سال‌های زیادی تعطیل بود دوباره فعال و مجموعه جشنواره‌های جدیدی هم به سبد رویدادهای فرهنگی اضافه شد.

سال ۱۴۰۲ در همه بخش‌ها فعالیت‌های فرهنگی و هنری با تراز خوبی پیش رفت
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با کارکنان وزارت فرهنگ که پس نماز جماعت امروز برگزار شد، گفت: در سال ۱۴۰۲ در مدیریت حوزه فرهنگ فضای خوبی را تجربه کردیم، در حالی‌که در سال گذشته با فتنه‌ترکیبی دشمن درگیر بودیم.

او با بیان این مطلب، افزود: سال ۱۴۰۱ همه شاهد بودند که دشمن چگونه به دنبال تعطیل کردن همه فعالیت‌های کشور به‌ویژه فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر بود و برای تعطیلی و به عقب بردن فرهنگ و هنر کشور هر اقدامی کردند. اما خوشبختانه با ایثار مردم و شهدای امنیت و همچنین رهبری رهبر انقلاب وضعیت به حالت عادی برگشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ در همه بخش‌ها فعالیت‌های فرهنگی و هنری با تراز خوبی پیش رفت، اظهار کرد: جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که سال‌های زیادی تعطیل بود دوباره فعال و مجموعه جشنواره‌های جدیدی هم به سبد رویدادهای فرهنگی اضافه شد.

او ادامه داد: خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ فضای پرنشاطی در بخش‌های مختلف شامل حوزه‌های نمایشی، سینما، کتاب و فعالیت‌های قرآنی ایجاد شد.

وزیر فرهنگ افزود: امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم بخش دیگری از برنامه‌های تحولی مدیریتی را اجرایی کنیم.

وی گفت: از ابتدا سهم حوزه فرهنگ و هنر کم در نظر گرفته شده و در این‌ حوزه به قدری عقب‌ماندگی داریم که هر چقدر تلاش شود باز هم کم است ولی هدف دولت مردمی جبران عقب‌ماندگی‌ها است‌.

اسماعیلی درباره برگزاری نمایشگاه قرآن، افزود: روز اول سال جدید نمایشگاه قرآن افتتاح می‌شود که شبکه قرآن و همه شبکه‌های صداوسیما در اختیار این نمایشگاه است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی او تاکید کرد: مصلای امام خمینی (ره) باید به تفرج‌گاه مومنان تبدیل شود و فضای معنوی بیشتری برای آن‌ها آماده باشد.

اسماعیلی تاکید کرد: امسال همچنین شاهد یک اتفاق مبارک در وزارتخانه بودیم که میزبانی از شهید گمنام عالی‌مقام بود و باید قدر این حضور شهید را در مجموعه بدانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه