English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تولید کاغذ کشور تا پایان دولت به ۴۵۰ هزار تن می رسد

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظرفیت تولید کاغذ کشور در مسیر صادرات قرار خواهد گرفت.

تولید کاغذ کشور تا پایان دولت به ۴۵۰ هزار تن می رسد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد مهدی اسماعیلی در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: خط قرمز ما توهین به مقدسات دینی است و تلاش می‌کنیم تا جلوی بی بندوباری و بی توجهی به احکام اسلامی در آثار هنری گرفته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در ابتدای کار دولت سیزدهم برخی ها می گفتند ظرفیت جبهه انقلاب ساخت ۵ فیلم است افزود: امروز با همت فعالان جبهه فرهنگی انقلاب ۳۰ فیلم آماده اکران شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم تولید کاغذ داخلی ۴ هزار و ۵۰۰ تن بوده افزود: امروز جشن خودکفایی تولید کاغذ، با ظرفیت تولید ۸۰ هزاز تن کاغذ در داخل کشور برگزار شد.

اسماعیلی افزود: مجموعه ای در شوشتر در حال احداث است که از دور ریز نیشکر، ۲۲۰ هزار تن کاغذ تولید می شود.

وی ادامه داد: تا پایان دولت سیزدهم ۴۵۰ هزار تن کاغذ به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد و ایران به صادر کننده کاغذ در منطقه تبدیل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر با دشمنی مواجه هستیم که دارای امکانات بسیاری است افزود: دشمنان جمهوری اسلامی با تحریف و دروغ در پی فتنه انگیزی در کشور هستند که در این راستا نیازمند جهاد تبیین هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: کارخانه تولید چادر ایرانی در شهرکرد راه اندازی شده و به زودی تولید انبوه خواهد شد و با قیمت هایی بین ۴۲۰ تا ۷۰۰ هزار تومان روانه باز خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور گفت: این اردوها دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف به نسل جوان و نخبگان کشور نشان می دهد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا ۱۴۰۷ ایران، انسان به فضا می فرستد.

وی در ادامه گفت: در زمینه موسیقی نظرمان مطابق بر فرمایش رهبر معظم انقلاب است چرا که ما خود را سرباز ایشان می دانیم و تلاش می کنیم قدمی عقب تر و یا جلوتر حرکت نکنیم.

اسماعیلی بیان داشت: کنسرت های خوبی در کشور با نظارت لازم برگزار می شود و فضا برای برگزاری کنسرت بر اساس معیارهای تعیین شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باز است.

وی همچنین ابراز کرد: تا اواخر آذرماه امسال سفرهای عمره حج آغاز می شود و فراخوان ثبت نام نیز در هفته آینده اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه