English

شبکه یک به «ساین» از شیلی آنتن می‌دهد

فیلم سینمایی «ساین» با گویندگی 13 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

شبکه یک به «ساین» از شیلی آنتن می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج

فیلم سینمایی «ساین» در گونه اکشن و هیجانی محصول 2023 شیلی، قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی داود نماینده است. فاطمه اکبری، محمد بهاریان، محمد تنهایی، امیر حکیمی، زویا خلیلی آذر، ابوالفضل شاه بهرامی، امیرمحمد صمصامی، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی و داود نماینده صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره ساین دختر جوان اینکایی است که به سرزمین مادری خود بازمی‌گردد. اما یک شرکت اسپانیایی قصد دارد زمین‌های اینکاها را به زور از آن‌ها خریده و از منابع طبیعی آن استفاده کند. ساین پس از قتل مادربزرگش شروع به مبارزه با شرکت اسپانیایی کرده و انتقام خون مادربزرگش را از آن‌ها می‌گیرد.

این فیلم با داستان تکان دهنده و ضد استعماری خود نشان می دهد که چگونه کشورهای غربی و سرمایه گذاران بزرگ دنیا برای به دست آوردن سود بیشتر به غارت منابع طبیعی کشورهای فقیر و توسعه نیافته مشغول هستند و در این راه از هیچ جرم و جنایتی دریغ نمی کنند. انها همچنین برای تطهیر چهره خود همواره مردم معترض این کشورها را تروریست و خطرناک برای جامعه معرفی می کنند. فیلم علاوه بر آن به عنوان یک فیلم اکشن، خوش ساخت بوده و صحنه های اکشن جذابی دارد.

شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه