English

نیما شاهرخ شاهی در قسمت ششم برنامه مدار بسته حضور پیدا می کند

نیما شاهرخ شاهی بازیگر دوشنبه 22 آبان ساعت 22:10 از شبکه دو به همراه حسین رفیعی در برنامه «مدار بسته» به موضوع «ترس» می پردازد.

نیما شاهرخ شاهی در قسمت ششم برنامه مدار بسته حضور پیدا می کند

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه دو سیما اعلام کرد که در ششمین قسمت از برنامه خود «مدار بسته» بازیگر موفق نیما شاهرخ شاهی حضور دارد.

نیما شاهرخ شاهی در سال 1381 با فیلم «مکس» وارد سینما شد و در  آن زمان در کلاس های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرده و حتی دو فیلم کوتاه ساخته است.

وی در سریال هایی چون شمس العماره، فاصله، ملکوت، زیر آسمان شهر، موج و صخارا، دختران حوا، مرد نقره ای و ... بازی کرده است.

حسین رفیعی مجری برنامه درباره «ترس» و همچنین چند چالش از پیش تعیین شده با این بازیگر گفت‌وگوی صمیمانه خواهد داشت.

مسعود روشن پژوه نیز حضور خواهد داشت تا بر اساس موضوع برنامه از مردم سوال بپرسد و نظرات آنها را دریافت کند.

قسمت‌های قبلی این برنامه شامل محمدرضا حسینی‌بایی (روزنامه‌نگار)، ناصر فیض (شاعر)، محمدرضا شیرخانلو، علیرضا مهران (بازیگر) و سعید عزیزی (روان‌شناس) بوده است که با حسین رفیعی درباره موضوعات مختلف گفتگو کردند.

برنامه «مدار بسته» به تهیه کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی به کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی تولید می شود. قسمت ششم با بازی نیما شاهرخ شاهی دوشنبه 22 آبان ساعت 22:10 از شبکه دو پخش می شود و بازپخش آن روز بعد در ساعت های 00:30، 5 بامداد، 13:30 و 17:50 خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه