English

اجرای داود آزاد در کنسرت "وافریادا"

داوود آزاد و گروهش کنسرت «وفریادا» را در تالار وحدت تهران اجرا کردند و با آواز، تار، کمانچه، عود، بیس، دف و طبل حاضران را به وجد آوردند.

اجرای داود آزاد در کنسرت "وافریادا"

به گزارش خبرگزاری موج، تالار وحدت تهران میزبان کنسرت «وفریادا» با حضور داود آزاد و گروهش بود. داود آزاد خوانندگی و آهنگسازی قطعات را بر عهده داشت و سایر اعضای گروه شامل سامر حبیبی (نوازنده کمانچه)، امین حیدری (نوازنده عود)، مریم حاجملیان (نوازنده باس)، نبیل یوسف شریداوی (نوازنده دف) و همایون جهانشاهی (نوازنده درام) بودند. ).

در ابتدای برنامه داود آزاد ضمن خوش آمدگویی به حضار از حمایت آنها در روزگاری که موسیقی پاپ و پاپ سنتی رواج بیشتری دارد تشکر کرد. وی در ادامه توضیح داد که برای جلوگیری از اینترفیس، باید قطعات صوتی را کاهش دهند. او بعداً خاطرنشان کرد که قطعات اجرا شده چهل سال با هم فاصله دارند که یکی از آنها چهل سال پیش و دیگری چهل دهه بعد ساخته شده است.

حضار تکنوازی دف نبیل یوسف شریداوی و تکنوازی تنبک همایون جهانشاهی را تشویق کردند و سامر حبیبی برای دقایقی ویولن نواخت. سپس داود آزاد آهنگ قدیمی «سلطان منی» و دو قطعه آذری را اجرا کرد که مورد استقبال ترک زبانان حاضر قرار گرفت. در نهایت «لیلی نامه» را در دستگاه شور و «وفرایادا» را اجرا کرد که پس از آن امیر صادقی شعری را به سبک شاهنامه خوانی خواند.

داود آزاد در طول برنامه از سعید غلامحسین پور، مسعود توتونچی (سازندگان تار) و محمود صادق محمدیان (ساز تار) تشکر کرد. وی همچنین از حضور حسین فیاضی، امیر صادقی فردوسی، استاد تئاتر فرخ مظهری و صداپیشگی سحر لطفی در این کنسرت تشکر کرد.

در پایان شب حضار با تشویق و تشویق از داود آزاد و گروهش قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه