English

روزهای پررونق سینمای ایران

هتل، بچه‌زرنگ و فسیل با بیش از ۹۰۶ هزار بیننده بر فروش گیشه مسلط شدند

سینمای ایران در هفته گذشته با 172 هزار بیننده و فروش 36 میلیارد تومانی در گیشه، جهش محبوبیت را تجربه کرد. فیلم کمدی «هتل» با میزبانی 494 هزار بیننده و فروش 21 میلیارد تومانی پرفروش‌ترین فیلم بود.

هتل، بچه‌زرنگ و فسیل با بیش از 906 هزار بیننده بر فروش گیشه مسلط شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت با 172 هزار تماشاگر و مجموع فروش 36 میلیارد و 480 میلیون و 121 هزار تومانی، روند پررونقی را تجربه کرد.

از جمله فیلم‌هایی که به این موفقیت کمک کرد، کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی بود. این فیلم از 5 مهر 1402 اکران شد و ظرف چند روز توانست میزبان 494 هزار بیننده بوده و 21 میلیارد و 287 میلیون تومان درآمد داشته باشد.

در رتبه اول فروش گیشه، انیمیشن ماجرایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری با فروش 187 هزار بلیت به ارزش 5 میلیارد و 896 میلیون تومان قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم امریان و کارگردانی کریم امینی از 24 اسفند 1401 در سینماهای سراسر کشور اکران شده است. هفته گذشته 81 هزار بلیت به ارزش 3 میلیارد و 446 میلیون تومان فروخت و در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفت.

فیلم بلند سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی با 12 ماه اکران با 50 هزار بلیت به ارزش 2 میلیون و 227 هزار تومان در رتبه چهارم گیشه قرار گرفت.

در نهایت فیلم «نرگیل 2» اثری از سیدداود اطیابی با فروش 35 هزار بلیت سینما و فروش یک میلیارد و 252 میلیون تومانی در رتبه پنجم جدول فروش سینما قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه