English

نوازندگی بیش از ۵۰ هنرمند در اثر جدید گرشا رضایی

گرشا رضایی نخستین قطعه آلبوم «یه روز» با عنوان «عکس تو» با آهنگسازی و خوانندگی خودش و با همکاری بیش از ۵۰ نوازنده منتشر کرد.

نوازندگی بیش از ۵۰ هنرمند  در اثر جدید گرشا رضایی

به گزارش خبرگزاری موج، آلبوم موسیقی (EP) کوتاه «یه روز» نخستین آلبوم گرشا رضایی خواننده موسیقی پاپ با حضور بیش از ۵۰ نوازنده به صورت همزمان و آنسامبل تولید و ضبط شده است و شامل چهار قطعه؛ «عکس تو»، «آخه من»، «دریا دریا» (ارکسترال) و «یه روز» است.

رضایی شامگاه دوشنبه- هشتم آبان ماه، نخستین قطعه از آلبوم «یه روز» را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد و سایر قطعه‌های این آلبوم نیز قرار است به تدریج منتشر شود.

این خواننده و آهنگساز درباره آلبوم «یه روز» توضیح داده است: تمام قطعات این آلبوم برای اولین بار به صورت آنسامبل ضبط شده و هیچ خبری از کامپیوتر و سینتی سایزرها نیست و همه سازها زنده و آکوستیک هستند و شاید به لحاظ تولید یکی از گران‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایرانی باشد. به جز ملودی کلام دو قطعه، موسیقی (آهنگ و تنظیم) این آلبوم را خودم ساختم و نوشتم.

 

بیشتر بخوانید:

حمله قمه به دستان به کنسرت «گرشا رضایی»+ فیلم

چرا به کنسرت گرشا رضایی حمله کردند؟

 

هادی زینتی ترانه و ملودی کلام، گرشا رضایی آهنگساز، نوازنده سازهای گیتار اسپانیش، گیتار آکوستیک، گیتارباس، پیانو، پرکاشن، تنظیم برای ارکستر سمفونیک و ارکستر پاپ، میکس و مسترینگ و نوازندگان؛ سعید روستا (درام)، ژیوان وفاخواه (کلارینت و ساکسوفون سوپرانو)، یاشار معصومی (پرکاشن)، علی جمالی (گیتار) و دانیال عظیمی (پیانو) از هنرمندان این اثر هستند.

حمیدرضا آداب، مهدی کریمی و گرشا رضایی صدابرداران، پیمان ماه آور کارگردان، سعید دیزل عکاس، پدارم جباری طراح و سورنا افخم‌ شعرا فیلمبردار در انتشار قطعه «عکس تو» مشارکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه