English

معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه‌های کشورهای محور مقاومت باید بتوانند با هم کار کنند تا اخبار جعلی اسرائیل را نفی نمایند

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: کشورهای محور مقاومت، کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه باید کنار هم بنشینیم و رسانه‌هایشان بتوانند با هم کار کنند، تبادل نظر کنند. حداقل‌ کاری که می‌توانند انجام بدهند این است که اخبار جعلی که به وفور می‌رسند پاسخ بدهیم و آن را نفی کنیم چون اسرائیل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است.

رسانه‌های کشورهای محور مقاومت باید بتوانند با هم کار کنند تا اخبار جعلی اسرائیل را نفی نمایند

به گزارش خبرگزاری موج، فرشاد مهدی‌پور در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی المیادین داشت به ذکر نکاتی درباره عملیات طوفان الاقصی و عملکرد رسانه‌ها در قبال مقاومت مردم مظلوم فلسطین پرداخت.

معاون مطبوعاتی ابتدا خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها نه در ۷۰ سال گذشته، بلکه ۱۰۰ سال است که به دنبال خفه کردن صدای رسانه‌ها، خبرنگاران آزاد و رسانه‌های مستقل هستند؛ نه در این ماجرا بلکه در تمام ماجراهای دو ـ سه دهه اخیر، خبرنگارکُشی‌های زیادی انجام داده‌اند، افراد زیادی را معدوم کرده‌اند، افراد زیادی اصلاً سرنوشتشان مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده، تعدادی مجروح‌اند و الان هم اینترنت‌ها را قطع کرده‌اند، ارتباطات را محدود کردند و اجازه دسترسی را کاهش داده‌اند.

وی در ادامه سخنانش به همکاری کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه در دفاع از فلسطین اشاره و اظهار کرد: ما نیازمند دفاع و هماهنگی‌های بین کشورها هستیم، کشورهای محور مقاومت، کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه باید کنار هم بنشینیم و رسانه‌هایشان بتوانند با هم کار کنند، تبادل نظر کنند. حداقل‌ کاری که می‌توانند انجام بدهند این است که اخبار جعلی که به وفور می‌رسند پاسخ بدهیم و آن را نفی کنیم چون اسرائیل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است.

معاون مطبوعاتی در پایان سخنانش نیز تاکید کرد: سومین نکته در این زمینه هم برجسته کردن کشورها و افراد و اشخاصی است که به یاری ملت فلسطین بلند شده‌اند. با تکرار بسیار زیاد و به کار بردن اسامی آنها قوت قلب بدهیم به آنها تا در این میدان باقی بمانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه