English

ویژه‌های سینمایی تلویزیون برای آخر هفته نوجوانان

تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته فهرستی از بهترین فیلم‌های خانوادگی در دو سال اخیر را که می‌توانید با فرزندتان به تماشای آن‌ها بنشینید، به نمایش گذاشته است.

ویژه‌های سینمایی تلویزیون برای آخر هفته نوجوانان

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید فهرستی از بهترین فیلم‌های خانوادگی در دو سال اخیر هستند که می‌توانید با فرزندتان به تماشای آن‌ها بنشینید.

کریسمس 8 بیتی: روایت یک رابطه خوب پدر و دختری را در این فیلم ببینید. نکته مثبت این اثر خوش ساخت این است که لازم نیست یک جوان دهه 80 باشید تا آن را درک کنید. مایکل داوس با خلق این اثر کمدی، روحیه کوشا را در کودک شما بیدار می‌کند. چرا که این فیلم نشان دهنده اهمیت پشتکار برای رسیدن به آرزوها است. این فیلم ماجرای یک شب عید را در یک ساعت و نیم بیان می‌کند.

اگوست راش:اگر فرزند شما علاقه و استعداد خود را پیدا نکرده، از این اثر کیرستن شریدان به راحتی نگذرید. کودک شما حتما درگیر این فیلم موزیکال و داستان رمانتیک آن خواهد شد. اگوست راش ارزش خانه و خانواده و پدر و مادر را به خوبی در دو ساعت نشان می‌دهد.

راز جونیور:اگر اخیرا در رابطه با فرزندتان دچار مشکل شده‌اید یا احساس می‌کنید بیشتر وقت خود را به دوستانش اختصاص می‌دهد، تماشای این فیلم را از دست ندهید. چرا که جونیور به عنوان شخصیت اصلی تصمیم به جایگزین کردن پدر و مادر خود گرفته  است، اما آیا موفق می‌شود؟

پسرانگی:ریچارد لینکلیتراین فیلم را در 12 سال فیلمبرداری خلق کرد و به این شیوه گذر زمان را به تصویر کشید. این فیلم که در داستان بلوغ ساخته شده کودک را متوجه تغییرات زمانی می‌کند و نشان می‌دهد همیشه شرایط او به عنوان یک کودک یا نوجوان ماندگار نیست.

گروه کر:کریستف باراتیه در این فیلم فرانسوی به وضوح نشان می‌دهد که یک قلب بزرگ و بخشنده می‌تواند به روح حتی بی‌حوصله‌ترین کودکان هم نفوذ کند و به این ترتیب تاثیرگذاری افراد و اعملشان در این فیلم مشخص می‌شود. این فیلم به کودک شما نشان می‌دهد که هرکاری هرچند کوچک ممکن است کمک بزرگی به کسی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه