English

تام هنکس:

تبلیغ دندانپزشکی ساخته شده ، کار هوش مصنوعی است

تام هنکس، بازیگر هالیوود به طرفدارانش درباره یک تبلیغ دندانپزشکی که با استفاده از نسخه هوش مصنوعی او ساخته شده، هشدار داد.

تبلیغ دندانپزشکی ساخته شده ، کار هوش مصنوعی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ورایتی، تام هنکس بازیگر برنده اسکار روز پیش به دنبال کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی درباره یک ویدیوی تبلیغاتی از او که برای یک طرح دندانپزشکی ساخته شده و در فضای مجازی پخش می‌شود، هشدار داد.

هنکس نوشت: حواستان باشد!! ویدیویی منتشر شده که در آن برخی از طرح‌های دندانپزشکی با نمونه هوش مصنوعی من تبلیغ می‌شود. این ربطی به من ندارد.

هنکس این جملات را روی تصویری نوشت که متعلق به همتای هوش مصنوعی خودش بود.

این بازیگر پیش از این در مورد ظهور هوش مصنوعی و فناوری دیپ‌فیک در صنایع خلاق صحبت کرده بود و در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود به این ترتیب این امکان برای او وجود دارد که پس از مرگش به بازیگری ادامه دهد.

وی گفته بود: حالا هر کسی در هر سنی که باشد می‌تواند خودش را از طریق هوش مصنوعی بازسازی کند. فردا ممکن است اتوبوس مرا بزند و تمام، اما بازی‌های من می‌تواند ادامه داشته باشد … این قطعاً یک چالش هنری است، اما یک چالش قانونی نیز هست ... .

بازیگر فیلم «الویس» افزود: همه اصناف، آژانس‌ها و همه شرکت‌های حقوقی دارند درباره پیامدهای قانونی چهره و صدای من و دیگران، که مالکیت معنوی ما هستند، بحث می‌کنند.

وی در توضیح نظراتش گفته بود بی‌شک مردم می‌توانند بگویند این هوش مصنوعی است، اما سوال اینجاست که آیا به آن اهمیت می‌دهند؟ برخی اهمیتی نمی‌دهند و برای‌شان فرقی نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه