English

سریال «قصه‌های جزیره» به تلویزیون بازگشت

سریال خاطره‌انگیز «قصه‌های جزیره» در شبمه تماشا بازپخش می‌شود.

سریال «قصه‌های جزیره» به تلویزیون بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج، سریال « قصه‌های جزیره » ساخته کوین سالیوان محصول سال ۱۹۸۹ ، به زندگی خانواده کینگ در اوائل قرن بیستم می‌پردازد و داستان دربارهٔ دختری ثروتمند به نام سارا استنلی (با بازی سارا پلی) است که توسط پدرش به جزیرهٔ پرنس ادوارد و نزد خاله‌هایش (هتی و اُلیویا کینگ) فرستاده می‌شود تا در کنار خانوادهٔ مادر مرحومش زندگی کند. سریال روی فعل و انفعالات پیرامون مواجههٔ سارا با خویشاوندان تازه‌یافته‌اش (الک، جنت، فلیسیتی و فلیکس کینگ) متمرکز می‌شود و داستان‌هایی دربارهٔ خانوادهٔ کینگ را بازگو می‌کند.

سارا پلی، حماز امپروگنار، زاخاری بنت، جکی باروس و ... از بازیگران مجموعه «قصه‌های جزیره» هستند. این سریال هر شب ساعت ۲۲ پخش و ساعات ۱۶،۱۰،۴ از شبکه تماشا بازپخش می شود.

همچنین سریال «مامور انتقال» نیز به تازگی در جدول پخش شبکه تماشا قرار گرفته است. این سریال هر شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعات ۱۷،۱۱،۵ پخش می شود.

داستان دربارهٔ یک مامور سابق نیروهای ویژه به نام فرانک مارتین است. او در نقش یک رانندهٔ حرفه‌ای، هر بار مامور جابجایی محموله‌های غیرقانونی مختلف برای مشتری‌های متفاوت می‌شود، بدون طرح سؤال در مورد آنچه جابجا می‌کند.

این سریال به کارگردانی استفان ویلیامز، براد تونر و اندی میکیتا و بازیگرانی مانند کریس وانس، فرانکوز برلیند، آندرآ اُسوارت، دلفین کانه آک و چارلی هانبر در این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه