English

۱۱ کتاب کودک و نوجوان رونمایی شد

در رویداد «فصل نو، کتاب نو»، ١١ کتاب کودک و نوجوان اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که چاپ اول فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۱ و بهار ۱۴۰۲ بودند، رونمایی شدند.

۱۱ کتاب کودک و نوجوان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، این آیین، دومین نشست رونمایی آثار اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بود که در آن به معرفی آثار رمان و شعر کودک و نوجوان پرداخته شد. سومین رویداد رونمایی کتاب توسط انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نیز که به کتاب‌های تصویری اختصاص دارد، طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است در این مراسم که با اجرای معصومه نوازنی، نویسنده ، مترجم و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد، مجموعه شعر «فردا پلاک فرد» سروده حسین تولایی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مجموعه شعر «یکی دو شیشه عطر خاطره» سروده بابک نیک‌طلب از نشر گویا به حضار معرفی شد. «خانه جنگلی» نوشته طاهره عبدالکریمی خلجی از نشر آوای برتر، «هفت جاویدان» اثر مرجان فولادوند از نشر هوپا و «اوهوخیتف» تألیف نسترن فتحی از انتشارات نردبان از جمله دیگر آثاری بود که به شرکت‌کنندگان معرفی شد. 

در رویداد « فصل نو، کتاب نو »، «گورناز» اثر نیلوفر نیک‌بنیاد از انتشارات نردبان، «گریز از سال صفر» تألیف حسین قربانزاده خیاوی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «هیچ‌جوری‌ترین اختراع دنیا» به قلم زهرا شاهی از نشر افق و «چتری برای هانیه» به قلم مرجان ظریفی از نشر میچکا نیز به حاضران معرفی شد. 

در بخش کتاب‌های خارجی نیز، «تورو تورو» اتر مایکل مورپرگو ترجمه شیرین صفایی مولوی از نشر منادی تربیت و «بارنی، جغد انباری» نوشته آن یونگمان با ترجمه معصومه نوازنی از نشر کیوی رونمایی شد.

در بخشی از این برنامه، بابک ندرخانی عضو انجمن ناشران دیجیتال و مدیرعامل مؤسسه رهپویان دانش و اندیشه خلاق نیز به معرفی طرح POD (چاپ کتاب مبتنی بر تقاضا) پرداخت.

او عدم محدودیت شبکه توزیع، دریافت درآمد در لحظه سفارش، عدم نیاز به انبارداری و تولید انبوه، افزایش ظرفیت پذیرش کتاب‌های جدید توسط ناشر با حداقل ریسک سرمایه‌گذاری و بسترسازی برای آزمایش کتاب‌های جدید را به عنوان برخی از مزایای این طرح برای حاضران تشریح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه