English

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور:

افزایش کیفیت چادر ایرانی حائز اهمیت است

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ابراز داشت: تقاضای بازار ایران در زمینه چادر مشکی زیاد است و علاوه بر اهمیت افزایش کمیت تولید و میزان در دسترس بودن محصولات، افزایش کیفیت محصولات ایرانی نیز حائز اهمیت است.

افزایش کیفیت چادر ایرانی حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج، سید مجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ضمن بازدید از کارخانه نساجی شهرکرد و خط تولید چادر مشکی، با مسئولان و عوامل این شرکت به گفتگو پرداخت.

محمد حسن میری مدیرعامل شرکت نساجی حجاب شهرکرد گفت: ظرفیت فعلی این کارخانه، تولید ده میلیون متر مربع در سال است، اما تجهیزاتی خریداری شده که تا انتهای شهریورماه نصب خواهد شد و ظرفیت تولید چادر را به ۱۶ میلیون متر مربع خواهد رساند. همچنین برنامه این شرکت، رساندن میزان تولید چادر به ۲۶ میلیون متر مربع تا سال ۱۴۰۴ است.

وی ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عوامل و کارکنان این شرکت گفت: در این مجموعه، طرح‌های متعددی برای بومی‌سازی تکنولوژی‌های متعدد به‌کار رفته در صنعت تولید چادر در حال انجام است.

در ادامه سیدمجتبی امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ضمن اشاره به تقاضای بازار ایران در زمینه چادر مشکی گفت: علاوه بر اهمیت افزایش کمیت تولید و میزان در دسترس بودن محصولات، افزایش کیفیت محصولات ایرانی نیز حائز اهمیت است.

وی انتقال دانش و تجربه این شرکت به سایر شرکت‌های متقاضی ورود به این عرصه را راهگشا دانست و گفت: ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه آزمایشگاه‌های فیزیکی و شیمیایی و سایر ملزومات این صنعت، می‌تواند نقشی اساسی در کاهش وابستگی این صنعت به واردات مواد اولیه ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه