English

جشنواره بین المللی نمایش عروسکی «تاریک» شد

در هشتمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۸ اثر نمایشی باز اجرا می‌شوند.

جشنواره بین المللی نمایش عروسکی «تاریک» شد

به گزارش خبرگزاری موج، در هشتمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۸ اثر نمایشی در بخش‌های بزرگسال، فراگیر، کودک و نوجوان و فضای باز اجرا می‌شوند.

در این روز و در سالن سایه در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ نمایش «زنده به گور» به نویسندگی صادق هدایت و کارگردانی مریم ایرانمنش از تهران با مدت زمان ۴۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «مبارک در قصه‌های خوب» به نویسندگی و کارگردانی سعید دهقانی‌نژاد از کرج با مدت زمان ۳۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

 

 

سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی هم در هشتمین روز جشنواره نوزدهم تئاتر عروسکی تهران-مبارک میزبان نمایش «تاریکی» به نویسندگی مشترک زینب مقیسه و غزاله عبادی و کارگردانی غزاله عبادی از تهران با مدت زمان ۳۵ دقیقه است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌رود.

تالار هنر نیز در این روز پذیرای نمایش «دختر کفش عروسکی» به نویسندگی امین‌رضا ملک محمودی و کارگردانی امیرافسر شیبانی از تهران با مدت زمان ۷۰ دقیقه است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ اجرا می‌شود.

در روز پنجشنبه ۱۵ تیر و در بخش فضای باز جشنواره نوزدهم نمایش عروسکی تهران-مبارک نمایش‌های «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی از همدان با مدت زمان ۳۰ دقیقه ساعت ۱۹، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی سمیه گلباز و داود بختیاری از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «ازدواج پر ماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجد سلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۲۰:۳۰، در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه