English

تمدید اجرای ارکستر ملی ایران

کنسرت ارکستر ملی ایران در روزهای پنج‌شنبه یکم تیر و جمعه دوم تیر ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی ایران در تالار وحدت برگزار می‌شود.

تمدید اجرای ارکستر ملی ایران

به گزارش خبرگزاری موج، اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری آرش امینی که پیش از این در نخستین شب تابستان بود، برای دومین شب در تاریخ دوم تیر تمدید شده است.

بر همین اساس کنسرت ارکستر ملی ایران در روزهای پنج‌شنبه یکم تیر و جمعه دوم تیر ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی ایران در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت ضمن اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی همچون مرتضی حنانه، جواد معروفی، حسن کسایی و بهزاد عبدی، نخستین اجرای «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» آخرین ساخته فرهاد فخرالدینی به روی صحنه خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید:

یکم تیرماه ارکستر ملی ایران به روی صحنه می‌رود

 

اجرای سوییت‌هایی برای تکنواز قانون، تکنواز قیچک، نی و ارکستر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در این کنسرت مازیار ظهیرالدینی کنسرت مایستر، امین غفاری تکنواز ویولن، شیما شاه‌محمدی تکنواز قیچک، مژگان محمد حسینی تکنواز قانون و پوریا شیوافرد به عنوان تکنواز نی ارکستر ملی ایران را همراهی خواهند کرد.

ارکستر ملی ایران یکم و دوم تیرماه با رهبری آرش امینی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران‌کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه