English

سبد فیلم اولی‌های شبکه سه در نوروز در کنار سریال "آتش و باد"

سبد فیلم اولی‌های شبکه سه در نوروز در کنار سریال "آتش و باد"

به گزارش خبرگزاری موج، پس از معرفی سریال نوروزی با عنوان " آتش و باد" شبکه سه، حالا فیلم‌های سینمایی این شبکه در ایام نوروز هم مشخص شد.

شبکه سه سیما جزئیاتی از زمان پخش سریال نوروز و ماه مبارک رمضان این شبکه اعلام کرده است. بر این اساس سریال «آتش و باد» در ۵۸ قسمت به عنوان سریال نوروزی شبکه سه سیما از آخرین جمعه امسال ۲۶ اسفندماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه تلویزیونی که به عنوان سریال نوروزی در جدول پخش شبکه سه سیما برای نوروز 1402 و ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، داستانی مربوط به اواخر دوران قاجار را روایت می‌کند و بیشتر در حال و هوای این دوره از تاریخ می‌گذرد. 

در بخش فیلم های سینمایی نیز «جدال مرد و زنبور(مستربین)»، «دنیای ژوراسیک ۳»، «من زلاتان هستم»، «آمبولانس» و «مرد خاکستری» از جمله فیلم‌های جدیدی است که شبکه سه سیما آنها را برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته است.

شبکه سه اعلام کرده است: علاوه بر نمایش آخرین فیلم‌های سینمای ایران، فیلم‌هایی از کشورهای انگلستان، چین، ژاپن، آمریکا، چک، سوئد، دانمارک، آرژانتین، ایتالیا، لهستان و هلند که تولید سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ هستند، فیلم‌های شبکه سه در نوروز ۱۴۰۲ را تشکیل خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه