English

ماجرای میانجیگری شهاب حسینی در آزادی ۲ نوجوان شعار نویس

این روز‌ها خبری از دخالت شهاب حسینی و همسرش برای نجات دو نوجوان شعارنویس از دست ماموران دست‌به‌دست می‌شود.

ماجرای میانجیگری شهاب حسینی در آزادی 2 نوجوان شعار نویس

به گزارش خبرگزاری موج، حوالی ساعت یک‌و‌نیم بامداد روز چهار شنبه هجدهم آبان ماه در منطقه گیشا و محله‌ای که شهاب حسینی در آن زندگی می‌کند، صدای ماموران امنیتی شنیده می‌شود که ایست می‌دهند. این ماموران پس از کمی تعقیب با خودرو، دو نوجوان پسر و دختر را که مشغول شعارنویسی روی دیوار بوده‌اند متوقف می‌کنند. سر و صدا بالا می‌گیرد. مطابق معمول چنین صحنه‌هایی دو نوجوان ملتمسانه درخواست آزادی دارند و ماموران قصد سوار کردن آن‌ها به خودرو انتظامی را دارند.

عده‌ای از همسایه‌ها از پنجره شروع به سر دادن شعار می‌کنند و خواهان آزادی دو نوجوان هستند. در این میان یک زوج از ساکنان محل خود را به مکان درگیری رساندند و تلاش می‌کردند با پادرمیانی مانع از دستگیری دو نوجوان شوند که البته این صحبت‌ها هم راه به جایی نمی‌برد. ماموران اصرار به دستگیری دو شعارنویس دارند و طبیعی است که آن‌ها هم ترسان و با همه وجود می‌خواهند در مقابل دستگیری مقاومت کنند.

اینجاست که شهاب حسینی به اتفاق همسرش با شنیدن صدای درگیری و دیدن ماجرا، از خانه خارج شده و خود را به صحنه می‌رسانند. ماموران ابتدا او را نشناخته و سعی در جلوگیری از نزدیک شدن آنان به صحنه م‌کنند، اما بعد که متوجه حضور ستاره مشهور سینما و تلویزیون می‌شوند، از حضور او استقبال می‌کنند. شهاب حسینی سعی در آرام کردن اوضاع کرده و همسرش پسر و دختر نوجوان را که شوک شده و بسیار ترسیده بودند به کناری می‌کشد و با اجازه فرمانده نیرو‌های حاضر و به همراه خانم دیگری که در صحنه بوده، آن‌ها را از محل دور می‌کند.

بعد از آن ماموران دقایقی با شهاب حسینی درد دل می‌کنند و از دغدغه‌های خود می‌گویند. شهاب حسینی هم پس از شنیدن صحبت‌ها، بابت موافقت ماموران برای آزاد کردن آن دو نوجوان از آن‌ها تشکر کرده و پس از خداحافظی، همگی محل را ترک می‌کنند و غائله ختم به خیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شهاب حسینی ممنوع الخروج شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه