English

لیلا حاتمی از جدیدترین نقش‌اش گفت

لیلا حاتمی در حاشیه جشنواره فیلم ونیز در گفتگویی درباره‌ی نقش‌اش در فیلم «زمانی برای ابدیت» سخن گفت.

لیلا حاتمی از جدیدترین نقش‌اش گفت

به گزارش خبرگزاری موج، لیلا حاتمی بازیگر ایرانی که در خارج از کشور بیشتر برای بازی در فیلم برنده اسکار «جدایی» اصغر فرهادی شناخته می شود، به زودی در درام متافیزیکی مهدی نوروزیان کارگردان نامزد اسکار ایرانی-بریتانیایی با عنوان «زمانی در ابدیت» دیده می‌شود که فیلمبرداری آن اخیرا در ایرانی به پایان رسیده است.

حاتمی در گفتگو با«نیک ویوارلی» خبرنگار ورایتی در حاشیه جشنواره فیلم ونیز که اخیرا به پایان رسیده است، درباره فیلم جدید «زمانی برای ابدیت» گفته است: در این فیلم در نقش مریم بازی می‌کنم، زنی که سعید، همسر محبوبش به‌طور مرموزی ناپدید شده و او و دختر ۱۲ ساله‌اش را در بلاتکلیفی رها کرده و آنها امیدوارند که حمید زنده باشد و روزی به آنها بازمی‌گردد اما در این میان زندگی مریم در حالی پیچیده‌تر شده است.»

این بازیگر با بیان اینکه کارگردان (نوروزیان) در فیلم عمداً برخی جزئیات را کنار گذاشته است، مطرح کرده است:«در فیلم نمی‌دانیم که آیا سعید واقعا مُرده یا به دلیل دیگری ما را ترک کرده است و غیبت او باعث می‌شود که مریم به نحوی احساس کند که ریشه‌ای ندارد و دیگر ارتباطی با این دنیا ندارد. آنچه در این فیلم واقعاً خوب است، این است که دو دنیای موازی داریم. یکی مربوط به آن چیزی است که شخصیت مریم به دلیل غیبت شوهرش تجربه می‌کند و این که چگونه او را آزار می دهد و دیگری زندگی اجتماعی است که او مجبور به انجام آن است و جنبه های اجتماعی این زندگی با آداب و سنن در ایران گره خورده است. این فیلم دو سطح از مواجه او با این تجربه را بررسی می‌کند؛ دنیای بیرون و دنیای درون روان او که این موضوع فیلم را بسیار جالب می‌کند.»

«زماین برای ابدیت» در طول ۸۷ روز به طور کامل در ایران فیلمبرداری شده است و لوکیشن‌های آن شامل شهر پایتخت تهران، جزیره قشم در جنوب ایران، شهر کویری باستانی مرکزی ورزنه، مازندران و منطقه کوهستانی شمال ایران هم مرز با دریای خزر می‌شود.

این فیلم اولین فیلم سینمایی ساخته مهدی نوروزیان در دوهه اخیر پس از فیلم کوتاه نامزد اسکار «کشتن جو» در سال ۱۹۹۹ و فیلم سینمایی «لئو» با بازی «جوزف فاینس»، «الیزابت شو»، «دنیس هاپر» و «سم شپرد» در سال ۲۰۰۲ محسوب می‌شود.

نوروزیان به همراه سپیده قربانی و علی اصغری نگارش فیلمنامه «زمانی برای ابدیت» را بر عهده‌داشته‌اند و تهیه‌کننده این فیلم نیکی کریمی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی