English

پخش آخرین قسمت فصل دوم مجموعه مستند ضد در تلویزیون

آخرین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند «ضد» امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند روی آنتن می رود.

پخش آخرین قسمت فصل دوم مجموعه مستند ضد در تلویزیون

به گزارش خبرگزاری موج، فصل دوم مجموعه مستند «ضد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان امشب سیزدهم تیر به پایان می‌رسد.

محسن کریمیان با اعلام این مطلب بیان کرد: روایتی از تاثیرات سبک زندگی دیجیتال بر فرهنگ کتاب‌خوانی سوژه بیستمین قسمت از مستند «ضد» است که امشب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ بشر فرهنگ مکتوب در تقابل با فرهنگ شفاهی شکل گرفت و توسعه یافت، تا انسان‌ها را از شر جهل و شبهه نجات دهد، گفت: در آخرین قسمت از مستند «ضد» با عنوان «مرگ کتاب» تاریخچه‌ای از دلایل گسترش کتاب و کتاب‌خوانی و تاثیرات عصر دیجیتال روی آن بازگو می‌شود؛ تاثیراتی که ممکن است زمینه‌های نابودی فرهنگ مکتوب و بازگشت به فرهنگ شفاهی را برای انسان مدرن به ارمغان بیاورد.

کارگردان «ضد» همچنین خبر از ساخت فصل سوم این مجموعه داد و عنوان کرد: فصل جدید «ضد» به زودی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود اما زمان پخش آن مشخص نیست چراکه پژوهش این اثر زمان می‌برد.

فصل دوم «ضد» که موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن را مورد نقد قرار داده است و از مخاطب می‌خواهد آگاهی خود را نسبت به این نوع سبک زندگی بالا ببرد، از ۲۰ دی ۱۴۰۰ روی آنتن رفت.

«ضد» به پژوهش و نویسندگی علی نیکجو و تدوین علیرضا حسنی محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره و شبکه مستند سیما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی