English

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱/ ساعت پخش سریال های نوروز مشخص شد

تلویزیون مانند هر سال سریال‌های مختلفی را برای ایام تعطیلات نوروزی تدارک دیده است.

معرفی سریال های نوروز  ۱۴۰۱/ ساعت پخش سریال های نوروز مشخص شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، کم کم به روزهای آخر سال نزدیک و نزدیک تر می شویم ، روزهایی که تا چشم برهم بزنیم به اتمام میرسد و باید آماده فرارسیدن نوروز باشیم. در این بین صداوسیما نیز سریال‌های مختلفی را برای ایام تعطیلات نوروزی تدارک دیده که در ادامه مطلب به معرفی این سریال ها می پردازیم.

 

بیشتر بخوانید:

هفت فیلم سینمایی اکران نوروزی قطعی شد

 

زیرخاکی ۳، سریال نوروزی شبکه یک سیما

فصل سوم سریال زیرخاکی اثر جدید جلیل سامان، این روزها جلوی دوربین رفته تا با پخش در ایام نوروز از شبکه یک سیما اوقات مفرحی را برای بیننده فراهم آورد.

سریال زیرخاکی یکی از سریال های موفق تلویزیون در این سال ها بوده است که در هر بار پخش توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند. تاکنون دو فصل از پخش شده است و قرار است فصل سوم آن در ایام نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه یک سیما برود.

داستان فصل سوم سریال زیرخاکی از همان‌جایی آغاز می‌شود که سریال زیرخاکی 2 به پایان رسید در فصل دوم «زیرخاکی» با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان در فصل جدید از ادامه ماجراها مطلع می‌شوند.

در این سریال پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال در ساعت ۲۲:۱۵ هر شب در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود.

زیرخاکی

 

خداداد ، سریال نوروزی شبکه دو سیما

سریال خداداد به کارگردان علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی کاری خانوادگی با مضمون کمدی است که قرار است در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما پخش شود.

این سریال در ۱۳ قسمت تهیه می‌ شود و تصویربرداری آن تا دهم فروردین‌ماه  ادامه دارد.

در این سریال رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث، بازیگران کودک: امیرحسین غفاری، کوثر حیدری ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!»

سریال خداداد در ساعت ۲۱:۳۰ مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

سریال خداداد

 

نجلا ۲، سریال نوروزی شبکه سه سیما

سریال نجلا ۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یک ملودرام عاشقانه با مضمونی مذهبی است که در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه سیما پخش شود.

فصل دوم این سریال در قالب یک مجموعه ۴۰ قسمتی در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال در ساعت ۲۰:۴۵ پخش می شود.

سریال نجلا ۲

 

دردسرهای شیرین، سریال نوروزی شبکه پنج سیما

سریال دردسرهای شیرین به کارگردانی سهیل موفق‌ و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی در ایام نوروز از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

این سریال روایت مشکلات یک زوج جوان است در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه بر می‌خیزند اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده …

افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی از بازیگران فرعی این سریال هستند. پوریا پورسرخ و مریم مومن هم به عنوان بازیگران اصلی فیلم‌نامه در سریال دردسرهای شیرین حضور دارند.

این سریال ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

دردسرهای شیرین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مهدیس باجلان

    سلام پایتخت ۷ پخش می شود

    • طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد

      پایتخت ۷ رو میشه بذارین

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه