English

پیگیری مشکل عدنان عفراویان توسط وزارت ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارم اسفند با عدنان عفراویان دیدار کرد.

پیگیری مشکل عدنان عفراویان توسط وزارت ارشاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار با عدنان عفراویان با اشاره به نقش آفرینی خاطره‌انگیز این هنرمند خوزستانی در فیلم سینمایی «باشو غریبه کوچک» گفت: هنرمندان سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی کشور هستند و باید منزلت و جایگاه‌شان پاس داشته شود. آقای عفراویان نیز یکی از همین سرمایه‌های ارزشمند سینمایی استان است.

جوروند ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این هنرمند اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر شرایط و مشکلات شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده‌اند.

همچنین در این دیدار پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در تماس تلفنی با عفراویان جویای وضعیت معیشتی وی شد و قول مساعد برای رسیدگی به درخواست‌های بازیگر نقش باشو را داد.

عفراویان در این دیدار ضمن بازگو کردن خاطراتی از بازی در فیلم «باشو غریبه کوچک»، از مشکلات شخصی و معیشتی خود مطالبی را بیان کرد.

وی ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت وزیر ارشاد و صندوق اعتباری هنر در این شرایط برایم بسیار ارزشمند است.

از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس تلاش‌های عدنان عفراویان در حوزه فرهنگ و هنر خصوصاً نقش آفرینی در یکی از آثار ماندگار سینمای ایران هدیه نقدی و لوح تقدیر به این هنرمند اهدا شد.

در این دیدار ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی و سید امین سپهریان رئیس اداری سینمایی و نماینده صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه