English

تلویزیون اینترنتی «حبیب» به صورت رسمی افتتاح می شود

تلویزیون اینترنتی «حبیب»، نخستین رسانه تصویری اختصاصی برای پوشش عتبات به صورت رسمی افتتاح می شود.

تلویزیون اینترنتی «حبیب» به صورت رسمی افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم افتتاح رسمی تلویزیون اینترنتی حبیب ، نخستین رسانه تصویری اختصاصی برای پوشش عتبات با  مشارکت معاونت فضای مجازی،  امور بین الملل رسانه ملی و دفتر نمایندگی سازمان در عراق امروز پنج شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 20 الی 22 برگزار می شود.

عراق کانون اعتاب مقدسه ائمه معصومین(س) در جهان است به طوری که مضجع شریف شش امام معصوم شیعیان در این کشور قرار دارد. به ویژه بارگاه نورانی حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام در کربلای معلی، که محل توجه همه عاشقان و ارادتمندان آن حضرت از سرتاسر جهان است.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران علی رغم پوشش مداوم رویدادهای مذهبی در این اعتاب مقدسه در طول سال، تاکنون شبکه یا کانالی را به طور انحصاری برای مخاطبان جهانی عتبات اختصاص نداده بود.

امور بین‌الملل رسانه ملی، همزمان با اربعین امسال، تلویزیون اینترنتی «حبیب» را به عنوان نخستین رسانه تصویری اختصاصی از اعتاب مقدسه با مشارکت معاونت فضای مجازی و دفتر نمایندگی سازمان در عراق راه اندازی کرد که به طور انحصاری موضوع زیارت و عتبات را پوشش خواهد داد.

این شبکه تلویزیون اینترنتی که با همکاری معاونت فضای مجازی هم اکنون در بستر اپلیکیشن‌های سپهر و تلوبیون در در حال پخش است، در راستای تحقق تدابیر رئیس رسانه ملی برای پوشش اختصاصی عتبات عالیات و ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و مکتب سیدالشهدا (ع) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه