English

«گلیدخت» زمستان ۱۴۰۰ روی آنتن می‌رود؟

پیش‌بینی می‌شود سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی زمستان 1400 روی آنتن شبکه سه سیما برود.

«گلیدخت» زمستان 1400 روی آنتن می‌رود؟

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، دی ماه سال 98 بود که خبر ساخت سریال گیلدخت  به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی رسانه‌ای شد.

حبیب دهقان‌نسب در گفتگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود که این سریال در 50 قسمت تولید می‌شود و داستان آن بیانگر بخشی از تاریخ قاجار است. 

همچنین محمود پاک‌نیت در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود که داستان «گیلدخت» به گذشته برمی‌گردد و اتفاق‌‌هایی را در زمان قاجار ورق می‌زند. این سریال به کسانی که در دربار مظفرالدین شاه هستند، می‌پردازد و این افراد قصد دارند مظفرالدین شاه را ترور کنند و جایش را بگیرند.

فیلمبرداری این سریال که نزدیک به 2 سال است، آغاز شده و هنوز مشخص نیست به پایان رسیده است یا نه در گرمدره تهران و شمال کشور از جمله شهر رشت کار شده است. 

فخرالدین صدیق‌شریف، رامتین خداپناهی، محمود پاک‌نیت، جعفر دهقان و سعید چنگیزیان بازیگران این سریال هستند که نام آن‌ها پیش از این در رسانه‌ها آمده بود اما شنیده‌های خبرنگار موج حاکی از آن است که شقایق فراهانی و پریوش نظریه نیز در این سریال بازی دارند. 

همچنین شنیده می‌شود این سریال که اولین کارگردانی مجید اسماعیلی در تلویزیون است، محصول شبکه سه سیما است قرار است و قرار است زمستان 1400 روی آنتن برود.

مجید اسماعیلی پارسا کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۴ با ورود به هنرستان صداوسیما آغاز کرد. او اولین فیلم کوتاه حرفه‌ای خود را با نام «قرار ملاقات» در سال ۱۳۸۳ و اولین فیلم بلند داستانی‌اش را در سال ۱۳۸۸ ساخت. علاوه بر فیلمسازی، چندین فیلمنامه نیز از قلم وی و امیرمحمد عبدی که به صورت مشترک در زمینه فیلمنامه همکاری داشته‌اند، ساخته شده است. نویسندگی سریال‌های «محکومین» و «سرگذشت» در همکاری مشترک با امیرمحمد عبدی و ساخت فیلم‌های بلند «نزدیکتر بیا»، «کمی دورتر»، «خشت بهشت»، «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد»، «رقص روی یخ»، «جاده» و «گمیجی» و فیلم‌های کوتاه «قرار ملاقات»، «زندگی زیباست»، «تلخ» و... از جمله آثار این فیلمساز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه