English

محمدرضا قادری به موج خبر داد:

جدیدترین فعالیت نقاش پرتره شهدای انقلاب و دفاع مقدس/خلق ۱۳ پرتره در کمتر از یک ماه+فیلم

حسینیه پادگان ولیعصر (عج) میزبان 13 تابلوی نقاشی بزرگ دیواری از تصاویر پرتره فرماندهان شهید سپاه تهران بزرگ اثر محمدرضا قادری می شود.

جدیدترین فعالیت نقاش پرتره شهدای انقلاب و دفاع مقدس/خلق 13 پرتره در کمتر از یک ماه+فیلم

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری موج، محمدرضا قادری فینی معروف به «حاج قادری» که چندی پیش به خاطر یک تشابه اسمی خیلی عجیب و جالب و عدم دقت برخی از نهادها در انتخاب عکس، با خبر تلخ و البته نادرست فوتش در صدر اخبار قرار گرفته بود، (اینجا) این روزها به سفارش  سپاه تهران بزرگ (که همان سپاه لشگر 27 محمد رسول الله بوده) آغاز کرده است.

 

وی در اینباره به خبرگزاری موج گفت: قرار است که در داخل حسینیه پادگان ولی عصر (عج) در میدان سپاه، 13 عکس شهید که 9 نفر از این شهیدان  از فرماندهان همین سپاه محمد رسول الله (ص) بوده به اضافه پرتره سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید کاظمی کشیده شود.

پرتره سردار حاج حسین همدانی

این هنرمند تصریح کرد: این حسینیه مقبره 3 شهید گمنام هست که تاسیس این حسینیه و مقبرة الشهدا از کارهای سردارشهید کاظمی بود.

پرتره حاج احمد سوداگر

وی که تا کنون نقاشی پرتره های سردار شهید حاج حسین همدانی و حاج احمد سوداگر را به طور کامل به پایان رسانده، در مورد مدت زمان انجام این پروژه اظهار داشت: کار را از چهار روز پیش آغاز کرده ام و تا کنون دو پرتره به طور کامل اجرا شده است. احتمالا این پروژه در کمتر از یک ماه به سرانجام برسد. در واقع سعی می کنم که هر عکس را در یک روز کار کنم.

در ویدئوی کوتاه زیر لحظاتی از اجرای پرتره حاج احمد سوداگر توسط محمدرضا قادری را می توانید مشاهده کنید:

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه