English

حسین یاری بازیگر «نیسان آبی» شد/ جزییات جدید پروژه

شنیده می‌شود حسین یاری در سومین همکاری خود با منوچهر هادی در پروژه «نیسان آبی» حضور دارد.

حسین یاری بازیگر «نیسان آبی» شد/ جزییات جدید پروژه

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، « نیسان آبی » عنوان سریالی به کارگرانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی آرش ظلی‌پور است که بر اساس آنچه که سایت پلتفرم فیلیمو در بخش سریال‌های اختصاصی فیلیمو اعلام کرده قرار است به زودی پخش بشود. 

«نیسان آبی» که سومین سریال اختصاصی فیلیمو است، پیش از این قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود که بعدا با تصمیم عوامل تبدیل به یک سریال در شبکه نمایش خانگی شد.

منوچهر هادی اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی را با نام «عاشقانه» سال 95 جلوی دوربین برد که آن زمان با استقبال مخاطبان مواجه شد اما 2 اثر بعدی این کارگردان یعنی «دل» و «گیسو» که این سریال به نوعی فصل دوم «عاشقانه» بود، با انتقاد گسترده مخاطبان مواجه شد حال باید منتظر ماند و دید چهارمین اثر منوچهر هادی که برخلاف سه اثر قبلی در ژانر کمدی ساخته می‌شود، می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند یا نه. 

امیر جعفری، بهناز جعفری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، مهران غفوریان، سیروس همتی و اسدالله یکتا از جمله بازیگرانی هستند که اسامی آن‌ها در اخبار غیررسمی اعلام شده است اگرچه عکسی از مهران غفوریان در این پروژه منتشر شده است و قطعا ایشان یکی از بازیگران این مجموعه هستند.

اما شنیده‌های خبرنگار موج حاکی از آن است که حسین یاری در سومین همکاری خود با منوچهر هادی پس از «عاشقانه» و «گیسو» در «نیسان آبی» نیز حضور خواهد داشت. 

همچنین شنیده می‌شود علی سخنگو در همکاری دوباره با منوچهر هادی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در این سریال حضور دارد.

این سریال کمدی که هم مانند برخی دیگر از سریال‌های شبکه نمایش خانگی برای تصویربرداری به گیلان سفری داشته است، درباره یک راننده است که با یک «نیسان آبی» کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه