English

زمان و مکان تشییع پیکر علی سلیمانی اعلام شد+برخی از پیام های تسلیت در پی درگذشت این بازیگر

نهادهای مختلفی در گذشت علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفتند در حالی که پیکر او جمعه ۲۲ مرداد ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.

زمان و مکان تشییع پیکر علی سلیمانی اعلام شد+برخی از پیام های تسلیت در پی درگذشت این بازیگر

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، در پی درگذشت علی سلیمانی هنرمندان و مدیران متعددی پیام های تسلیتی منتشر کردند. حمید شاه آبادی معاون سیما، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و سیما فیلم از این جمله اند.

پیام تسلیت معاون سیما

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما ، دکتر شاه آبادی در پیامی درگذشت علی سلیمانی هنرمند خوب و پرتلاش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت علی سلیمانی به شرح زیر است: 

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت علی سلیمانی عزیز، از هنرمندان خوب و پرتلاش، بی حاشیه و متعهد، خسارتی دردناک و تاسف بار برای هنر ایران زمین است. 

مرحوم علی سلیمانی ، عشق به معارف و معنویات را با حرفه بازیگری همراه کرده بود و در این عرصه، شخصیت و جایگاه خاصی داشت.

نقش آفرینى در سریال‌های فاخر و ارزشمند سیما و ابراز ارادت عمیق به اهل بیت نبوت علیهم السلام به ویژه امام رضا(ع) و امام حسین(ع) او را محبوب  دل هاى مخاطبان رسانه کرده بود.

اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.

پیام تسلیت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس درپی درگذشت مرحوم «علی سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام حمید نیلی بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

عروج ناباورانه هنرمند گرامی و مخلص آستان آل الله (علیهم السلام)، شادروان علی سلیمانی، در شب عزای دردانه اباعبدالله حضرت رقیه (سلام الله علیها)، موجب تاسف و تالم خاطر دوستان و علاقمندان وی را پدید آورد.

بی شک نقش آفرینی ها وحضور ماندگار وی در آثار مهم تاتر ،سینما و تلویزیون، در یادها ثبت خواهد شد.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده محترم و بازماندگان آن فقید سعید،تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای وی علو درجات و هم نشینی با ابرار و نیکان را در بهشت برین آرزومندم.

غفرالله له و لنا

حمید نیلی»

پیام تسلیت سیمافیلم 

سیمافیلم نیز در پی درگذشت زنده یاد علی سلیمانی پیام تسلیتی منتشر کرد. متن این پیام تسلیت به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون؛ اولین پنج‌شنبه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی به سوگ علی سلیمانی هنرمند ارزشمند کشورمان که در خلق آثار ماندگار و خاطره‌ساز برای ما نقش زیادی داشت و یکی از عاشقان اباعبدالله بود، نشستیم. بدون شک این غم دردناک موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنرپرور است.

علی سلیمانی از فعالان عرصه بازیگری در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و در مجموعه‌های تلویزیونی «وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته»، «داستان یک شهر»، «دادستان»، «ماه و پلنگ» و... به نقش‌ها جان بخشید. او شخصیتی متقاوت در بازیگری داشت و اواخر سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران موثر در سریال‌های سال ۹۹ مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.

انتشار نماهنگی از خاطره اشکبار او در جمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین درباره حضور مردم سراسر جهان در بزرگترین اجتماع دنیا، آنقدر در این سال‌ها اشک بر چشمان همه نشانده که قطعا باقیات صالحات ارزشمندی برای این عاشق امام حسین (ع) به حساب می‌آید.

خبر درگذشت این هنرمند با اخلاق و متعهد، موجب اندوه و تأثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد. مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و با ارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.

علی سلیمانی+سهیلا جوادی+سبا سلیمانی

علی سلیمانی فردا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود

این گزارش حاکی است سهیلا جوادی همسر علی سلیمانی اعلام کرده پیکر این هنرمند که صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت، فردا جمعه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۳ (بعد از برگزاری مراسم تشییع ارشا اقدسی هنرمند فقید بدلکار) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد. 

جوادی همچنین از مردم خواسته است که به دلیل شرایط کرونایی مراقب سلامت خود باشند و در این مراسم شرکت نکنند و اگر قصد حضور در مراسم را دارند حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بر همین اساس سید جواد هاشمی هم اعلام کرده: با توجه به تاکید خانواده علی (سلیمانی) بر عدم حضور مردم در بهشت زهرا در این شرایط کرونایی، این مراسم را از طریق صفحه اینستاگرام شخصی بنده و نیز صفحه تیم هنرمندان به صورت زنده پخش خواهیم کرد تا هر کسی که تمایل داشت از دور ببینند و به بهشت زهرا نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه