English

فیلمبرداری دَوران در ٥:٣٣ به پایان رسید/هنرنمایی مجید مظفری در سه نقش

محمدرضا حسینی کارگردان فیلم «دَوران در ٥:٣٣» ضمن آسیب شناسی و تاکید بر لزوم بازنگری محتوای فیلم های ایرانی، از پایان فیلمبرداری دومین ساخته بلندش خبر داد.

فیلمبرداری دَوران در ٥:٣٣ به پایان رسید/هنرنمایی مجید مظفری در سه نقش

محمدرضا حسینی کارگردان فیلم «دَوران در ٥:٣٣» که فیلمبرداری آن به تازگی به اتمام رسیده است، درخصوص شرایط فعلی سینما به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: شرایط بد اقتصادی و تمرکز تهیه کنندگان بر بازگشت سرمایه، از مشکلاتی است که کار را برای فیلمسازها و همچنین ظهور چهره های جوان سخت می کند. مردم ما در حال حاضر به اطلاعات و آگاهی های جدید روانی، اجتماعی و... نیاز دارند اما هیچ یک از آثار امروزی سینما نمی توانند این نیازها را برآورده کنند. فرهنگ سازی می تواند در سینما اتفاق مهمی باشد اما دیگر خبری از آثار با محتوای فرهنگی نیست.

حسینی ادامه داد: متاسفانه چندسالی است که این وضعیت گریبان گیر سینمای ایران شده است؛ وضعیتی که باید آرام آرام تغییر کند. یعنی خود سینماگران به این فکر بیفتند که باید یک بازنگری در شکل و محتوای فیلم ها صورت بگیرد. در حال حاضر بیش از نیمی از سریال های نمایش خانگی، بر بستر شوخی های سخیف و محتوای ضعیف شکل گرفته اند. آثاری که قابل دیدن نیستند. متاسفانه کمکاری سینماگران ذائقه مردم را خراب کرده است.

وی تاکید کرد: رسالت سینماگران آگاهی بخشی به جامعه است. نویسندگانی داریم که قلم آنها میتواند ناجی سینما باشد به شرطی که مورد حمایت قرار بگیرند. 

محمدرضا حسینی کارگردان فیلم  دَوران در ٥:٣٣ درباره دومین ساخته بلند خود هم به خبرگزاری موج گفت: روایت این فیلم، قصه ای سایکو درام  از بیماری ptsd است؛ این بیماری به نوعی پریشانی بعد از سانحه است و در این فیلم، دختر قصه پس از اتفاقی که برایش می افتد، درگیر این بیماری می شود. پس از مراجعه او به یک روانشناس، فضای سورئال در فیلم رقم می خورد . 

وی افزود: مجید مظفری  در سه نقش در این اثر حضور دارد و عاطفه رحمان پور ایفاگر نقش اصلی آن است. قصد داریم «دَوران در ٥:٣٣» را برای جشنواره بین المللی فیلم فجر آینده و در سینمای هنر و تجربه ارائه کنیم. 

این کارگردان بیان کرد: لوکیشن های فیلمبرداری در تهران و چهارباغ کردان بود. هم اکنون مراحل تدوین و فنی اثر طی می شود.

دیگر عوامل و دست اندرکاران دَوران در ٥:٣٣ دقیقه  عبارتند از:  طراح صحنه ولباس : شهاب شریفی، طراح گریم : عاطفه رضایی، صدابردار : مجتبی بلالی، مدیر تولید : علی ملکی، دستیار یک و برنامه ریز : کیانوش عینی، عکاس : کوروش برزی، جلوه های ویژه : محمد یوسفی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه